Elektronikken henter jeg
Hadde hoppet på den der selv sekundet jeg så annonsen, hvis det var nærmere. Tur/retur for meg hadde blitt 106 mil. Litt i drøyeste laget. Gratulerer med knallkjøp!Elektronikken henter jeg
Jo, nå skal dere høre;Solgte han Bryston pakka for 13K ?
Jeg ringte selger noen sekunder etter annonsen dukket opp på sentralen, da jeg var inne på torget tilfeldigvis i øyeblikket.Jo, nå skal dere høre;
Selger og jeg hadde tidlig kontakt også på telefon og sms. Men så tok det en annen vending - bla. med folk som begynte å by over satt sum. Det ble vel for fristende med en del tusenlapper opp - og dermed ikke holde muntlig og det jeg mener er skriftlig avtale. Så slik gikk dette. Ikke første gangen dette skjer når ting legges billig ut for salg og helt sikkert ikke den siste heller.
Jeg ville kjøpe dette av ren nostalgia (har hatt amp og pre tidligere) og ville hatt dette til det ikke ville mer. Jeg har en mistanke om at kjøper (også fra Tr.heim) i dette tilfellet kommer til å selge videre - med god fortjeneste. Forsåvidt greit det, men ergerlig for meg som hadde en avtale og så for meg mimring.
PS; vi lager ikke en sak videre på dette, i denne tråden.
Snasne, dumt de ikke er litt nærmere, så hadde jeg kanskje plukket de opp.
Ja noe kupp er det ikke. Med eske så hadde 20/22 K vert en grei pris.Denne ligger vel riktig priset tror jeg. Kanskje litt høyt siden den ikke kommer med emballasje. Disse hadde en veiledende på over 80k, men ble vel solgt for under halvparten ganske lenge. Jeg solgte en med eske/papirer osv for 22k i fjor. Den lå da ute ett par uker PS Habil dac i denne
Uten eske?Ja noe kupp er det ikke. Med eske så hadde 20/22 K vert en grei pris.
O