![www.finn.no](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2022/3/vertical-0/22/5/252/256/845_320631474.jpg)
Degritter vaskemaskin for vinylplater! | FINN-torget
Fantastisk effektiv, enkel og fleksibel vaskemaskin. HELT ren vinyl låter vesentlig bedre. https://degritter.com
Jepp, selv om det ikke er excel elementer. Det er Excel membran med prestige chasis.Rimeligere enn bare ett av bass/mellom elementene koster i butikk
W18E-XTZ H1417-08 er basert på W18E001 E0018-08.
Forskjellen på de to er at sjassiset er skåret på to sider (støpt på denne måten) magnesium membranet er sortlakkert og det er benyttet en matt crom faseplugg fra Lotus serien vår.
De produseres her i Moss, vi skal faktisk lage en stor serie neste uke.
MVH
SEAS Fabrikker AS
Jon A. Paulsen
Da ville jeg heller sett på denne https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=252570642 min gamle. Sjelden sak med temmelig ok arm. Overraskende at ingen har snappet den opp for den prisen, for den spillern er både meget godt holdt å en god spillerLitt usikker på om det er et fantastisk kjøp, men det rykket litt i kjøpefingeren når jeg så denne. Fikk lyst til å dele
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=252839293
Når jeg ser hva folk prøver å selge ,,70-80 talls japanske low-fi spillere for er jo denne et røverkjøpDa ville jeg heller sett på denne https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=252570642 min gamle. Sjelden sak med temmelig ok arm. Overraskende at ingen har snappet den opp for den prisen, for den spillern er både meget godt holdt å en god spiller![]()
Bra pris på en meget flott vinylrigg!Dette må da være en bra deal?
![]()
EAT Forte S, EAT E-GLO S, EAT LPS | FINN-torget
Strøken highend analog pakke, alt kjøpt nytt av meg på Mala Audio i mai 2020 (platespiller), august 2020 (RIAA), november 2020. Project 12'' carbon arm og Hana SL MC pickup påmontert, profesjonelt satt opp av Analogsenteret på Mala. LPS fungerer som kombinert ekstern strømforsyning for både...www.finn.no
Hadde jeg vært i markedet, så hadde jeg løpt fortere enn Usain Bolt!Dette må da være en bra deal?
![]()
EAT Forte S, EAT E-GLO S, EAT LPS | FINN-torget
Strøken highend analog pakke, alt kjøpt nytt av meg på Mala Audio i mai 2020 (platespiller), august 2020 (RIAA), november 2020. Project 12'' carbon arm og Hana SL MC pickup påmontert, profesjonelt satt opp av Analogsenteret på Mala. LPS fungerer som kombinert ekstern strømforsyning for både...www.finn.no
Må ha sveiseaggregat for å drive de?Om det er et godt kjøp får hver enkelt vurdere, men at det er en ytterst sjelden sjanse er i hvert fall sikkert.
Hadde jeg hatt en egnet plass hadde de veldig fort stått hos meg
Apogee Studio Grand
Krell er vel tingen derMå ha sveiseaggregat for å drive de?
Mark Levinson lagde vel noen forsterkere som både så ut som og fungerte som radiator ovner?Må ha sveiseaggregat for å drive de?
Jeg var klar for å kjøpe den sist den lå ute til samme pris, men fikk da beskjed om at den var solgt.. Korrespondanse var også nogen spesiell, liker sin caps- lock bla for å formidle sitt budskap..Dettane må da være en god dil?
![]()
Hmmmm.... Ser i meldingene mine på finn at samme selger i Bergen solgte en slik i mai 2021 for billige 40k ettersom han trengte penger omgående, og i Bergen i høst ble det solgt en annen L590 som lå ute til 60k, og selger fortalte det ble budrunde på den og at den gikk for 65k, før samme selger la den ut på nytt en liten stund etterpå for 60k. Den linken jeg la inn over her hadde også prisantydning på 60k, før den ble senket til 40k litt etterpå. Tilfeldig sammensurium?Jeg var klar for å kjøpe den sist den lå ute til samme pris, men fikk da beskjed om at den var solgt.. Korrespondanse var også nogen spesiell, liker sin caps- lock bla for å formidle sitt budskap..
Veldig godt kjøpBlir knapt billigere om du trenger et flott møbel:
![]()
HI-FI glassbord til salgs. | FINN-torget
Strøkent HI-FI Glassbord selges.! 100x50x40cm Kjøpt hos Oslo Hi-fi Center. Nypris 6000kr Selges til høystbydene.www.finn.no
Godt kjøp var vell og ta i litt da ,særlig når det er en budrunde på dette da,Veldig godt kjøpbruker det samme her hos meg og jeg mener at jeg ga 10k
mvh
Ok men jeg synes detGodt kjøp var vell og ta i litt da ,særlig når det er en budrunde på dette da,
Hvis ikke 200 kroner er en god pris på dette, så vil du vel gjerne ha det gratisGodt kjøp var vell og ta i litt da ,særlig når det er en budrunde på dette da,
Leser jeg helt feil her jeg da ,Hvis ikke 200 kroner er en god pris på dette, så vil du vel gjerne ha det gratis
Ser selger har satt ned prisen fra opprinnelig 1.000.- , så du får det nok for 200.-
Type | Annet |
---|---|
Tilstand | Brukt |
henry knudsenHmm - jeg ville tråkket nokså varsomt - kommer kun opp som Finn-bruker og ikke oppgitt telefonnummer/mail.
Få kontroll på identitet på selger før en overfører penger her.
Johan-Kr
Hehe du må nok legge på et siffer til på den prisenRett før jeg hev meg på, men så begynte hjernen å virke…
ligger priser i mine annonserrettet nå, slåsskampene kan opphøre.
må be o store fjærkre innføre bordet fanger-regel på børsen.
leif "ta kontakt" christensen (@LMC) som pleier å skrive 1234 i prisfeltet hadde slitt litt da.