Designpolitiet der altså.Antageligvis fordet de fleste har platespilleren i stuen![]()
Ps. Lokket kan selvsagt erstattes med ett nytt pleksiglass.
Designpolitiet der altså.Antageligvis fordet de fleste har platespilleren i stuen![]()
Jeg kjøper den ikke fordi jeg allerede har en stående. Fantastisk maskin, og et kupp til prisen av en middels sponplate/strikk tullespiller fra øyene.Hvorfor har du ikke kjøpt denne ennå? Enestående god platespiller!![]()
Butikk - EMT 938
EMT 938 med SME S3 arm. NRK spiller. Skullee vært et prosjekt med å sette på en EMT 929 arm og EMT tondose, men har ikke tid til å fullføre prosjektet. Sendes ikke, men jeg kan møte i inntil et par timers kjøring fra Tønsberg.www.hifisentralen.no
Jeg tok ansvar…Jeg kjøper den ikke fordi jeg allerede har en stående. Fantastisk maskin, og et kupp til prisen av en middels sponplate/strikk tullespiller fra øyene.
Skal du ha to?Jeg tok ansvar…![]()
Den ser eksepsjonelt vakker ut der den står i sin enkelhet...Begynner ikke dette å bli rimelig?
![]()
Thales Slim TTT platespiller med Thales Easy arm | FINN-torget
High End Kvaltet fra Sveits. Er det noe sveits er gode på så er det presisjon og håndtverk. Dette er en Komplett high end platespiller til meget god pris. Nypris er 119980,- pluss pickup. Denne er med batteripakke slik at man kan isolere den helt vekk fra nettet. Armen som Thales har patent på...www.finn.no
Som historisk samler objekt ja, men er nok mange spillere som er bedre?Disse selges vel for 25-30 lapper vanligvis?
![]()
Transcriptor Hydraulic Reference | FINN-torget
Transcriptor Hydraulic Reference. Denne er det ikke mange igjen av. Samlerobjekt som virker 100%. Sitter på den originale armen. Strøkent eksemplar. Transcriptor Hydraulic Reference ble brukt i filmen A Clockwork Orange. Selges kr. 20.000,- Se på eBay så ser man prisene på denne vakre...www.finn.no
Variotrafo ved opstart over flere timer.Hvordan er det med elektrolytter, tro, på en så gammel forsterker som har stått ubrukt i 15 år?
Hadde nok vært solgt om han hadde vært åpen for å sende.. jeg vurderte dem faktisk selv en liten stund..Nesten nye og halv pris. Skikkelig gode er de også.
![]()
Pylon Jasper 18 Monitor! | FINN-torget
Årets høyttaler 2021/2022 kåret av Stereo+! Helt fantastisk lyd! Et nydelig raffinert og bredt lydbilde. Imponerende mellomtone/bass. Kjøpt nye i Februar 2022. Brukt 1 måned ca. Stått lagret tørt siden slutten av mars. Emballasje til høyttalere følger med. Spesial designede Pylon Jasper 18...www.finn.no
Hvis de var i orden må det være ukas varp.![]()
KEF HIFI 104/2 reference Høyttalere selges rimelig
2 Kef 104/2 reference series høyttalere fra begynnelsen av 80 tallet selges rimelig til entusiast. De er regnet som gode men i likhet med eieren så drar jo på åra. De er retro og rimelige De må hentes .www.finn.no
Lukter svindel av dette. I går solgte han et par klipsch rp280f for 1500,- pga flytting. Da var adressen Trondheim. Profilen er fra 2022 og ikke verifisert. Ville ikke vippset en krone til denne karenUsikker på om det faktisk er tilfelle at dette er prisen. I tilfelle latterlig mye for pengene. Har en sånn ute for salg selv, dog noe dyrere
![]()
Nå er plutselig annonsen borte!Lukter svindel av dette. I går solgte han et par klipsch rp280f for 1500,- pga flytting. Da var adressen Trondheim. Profilen er fra 2022 og ikke verifisert. Ville ikke vippset en krone til denne karen
Gjorde det samme på klipschene i går, skrev jeg kunne hente. Han leste men fikk aldri noe svar.Har sendt ham en melding om det er mulig å høre på den før evt kjøp. Fortsettelse følger...
Der får du mye spiller for lite penger![]()
Sansui SR-222 med Sony arm.
Selger en SR-222 MKII. Den er ikke Strøken men spiller bra med Sony PUA-237 armen. Armen tåler fint en god PU😁.Nytt belte på den.www.hifisentralen.no
Definitivt.Der får du mye spiller for lite penger
mvh