Altså, du mener det er et godt kjøp?
Samme som ble nevnt over, da til 5k...
Velfungerende sak med Tannoy dette.Samme som ble nevnt over, da til 5k...
Husker for mange år siden da jeg kjente forhandler av disse. Innprisen var 6k inkl frakt etc. Utprisen var 20k.
Finfin forsterker.
Kom også i en signatur versjon (var vel 5k-10k dyrere?) og ved nærmere inspeksjon så viste det seg at disse var identiske inni
Høres litt ut som HiFiHuset?Audio Pro A4-14 - Noe av det morsomste innen vintage høyttalere. Aktive. Kjøper du så må du skrive tråd.
...
Det finnes en sub som hører til men den er sjeldent å finne. Jeg så en bildereportasje i fra en eller annen hifibutikk her inne og der hadde de en gjemt bort blant masse brukt utstyr. Den er nok til salgs enda, husker bare ikke hvor jeg så det.
...
Synes nå denne var litt pussig:
Synd det var fugleøye. Må ha haukeblikk
Hadde trodd det skulle vært Symphony Edition om de var så nye. De er ikke så veldig nye om de har ligget pakket ned lenge.Synes nå denne var litt pussig:
"Säljer mina Vienna Acoustics Mozart Grand högtalare. Dom är nya och aldrig uppackade ur sina kartonger. Fick aldrig användning för dom på grund av flytt till utlandet och nu har jag inte plats för dom i min nya leilighet. Då jag inte packat upp högtalarna ur lådorna har jag lagt in en katalogbild i denna annons.
Högtalarna har ett fantastiskt ljud! "
Aldri utpakket?
Vurderer starte med LP eller CD igjen, så den der fristet. Innebygd DAC, pent design. Den som kjøper kan selge igjen med grei fortjeneste.
ja, men om du byr 3000 så tror jeg fortsatt det er et bra kjøp.Der er vel litt avhengig av hva budet ender på om det er godt kjøp?
Det var billigt. Og let at vaske daBillig og litt støvete VM Acoustics S4
FINN – Steriobenk Hifi klubben
ja, men om du byr 3000 så tror jeg fortsatt det er et bra kjøp.Der er vel litt avhengig av hva budet ender på om det er godt kjøp?
Har eid begge slike høyttalere før og de spiller godt for den prisen .
ikke at jeg selv kjenner så mye til doxa,men de får jo ikke akkurat mye dårlig omtale
men dette må jo være mye godlyd per krone hadde jeg bare hatt plass, og penger
Doxa 8.1 Signature - FINN Torget
Beklager digresjonen som følger: De 3 siste på ebay har gått for 3900,- til 9000nok (heldig han siste selgeren der..) Du er rimelig f***** hvis laseren ryker. 8000 for et 20 år gammelt design? Tja, jeg mener du kan få bedre lyd for 8000,- i dag. Men en kul spiller, det er den.
Om nokon skulle rote seg innom 6809 Førde engang har eg et sånt på loftet. 200 er ok.Billig og litt støvete VM Acoustics S4
FINN – Steriobenk Hifi klubben
Kupp for 2800 ?