Sist jeg så slike rift i oppheng, skyldes det katteklør.Så det nå . Var litt dårlig stand på opphenget
Sist jeg så slike rift i oppheng, skyldes det katteklør.Så det nå . Var litt dårlig stand på opphenget
Han må ha spilt Katzenjammer....Sist jeg så slike rift i oppheng, skyldes det katteklør.
Hørtes ut som prisen er der den burde ligge, ikke så veldig spennende spiller i min bokSansui FR-5080S til 4500 på Finn, er ikke det ganske mye platespiller for pengene?
Det var billig Kjempe god pu som jeg har selvAkkurat kjøpt ny pu, ellers så hadde nok denne endt opp i hula mi.
Lyra Delos pickup | FINN torget
Strøken med eske og tilbehør Lyra Delos mc pickup , Lite brukt selges. Bilder av min pickup kan sendes på sms!www.finn.no
Uff ja. Neste til må kjøpe pris. Hmmmmm...Den koster 22k ny. Det var billig.
Helt rätt pris, tror det blir riktigt bra.Akkurat kjøpt ny pu, ellers så hadde nok denne endt opp i hula mi.
Strøken med eske og tilbehør Lyra Delos mc pickup , Lite brukt selges. Bilder av min pickup kan sendes på sms!www.finn.no
Kjempetregt her......Litt ot men er det andre som opplever Finn som tregt i dag?
Eg har nettopp kjøpt ein fint brukt Lyra Argo I (har ikkje fått den i hus enda). Korleis er den samanlikna med Delos?Akkurat kjøpt ny pu, ellers så hadde nok denne endt opp i hula mi.
Den som var retippet? Hvis så tror jeg du har gjort et svært godt kjøp.Eg har nettopp kjøpt ein fint brukt Lyra Argo I (har ikkje fått den i hus enda). Korleis er den samanlikna med Delos?
GratulererEg har nettopp kjøpt ein fint brukt Lyra Argo I (har ikkje fått den i hus enda). Korleis er den samanlikna med Delos?
Gratulerer så mye Du trør nok ikke mye feil derEg har nettopp kjøpt ein fint brukt Lyra Argo I (har ikkje fått den i hus enda). Korleis er den samanlikna med Delos?
Eg har nettopp kjøpt ein fint brukt Lyra Argo I (har ikkje fått den i hus enda). Korleis er den samanlikna med Delos?
Ortofon MC Rondo Bronze fristerHer er det sikkert mulig å gjøre et godt kjøp om du er på jakt etter en T4P mc pu. (Gjelder Technics P310MC)
Tre gode MC pickuper
Tre brukte men meget gode MC pickuper til salgs Technics 310 MC Ortofon MC Rondo Bronze Shelter 501 II MC Bud over 1500kr pr.stk. Se bilder ta kontakt Frakt kommer i tilleggwww.finn.no
Solgt, pokker han er jo nesten nabo, jeg skulle gjort mine tilbøyeligheter bedre kjent for folk i nærområdet…Thorens TD124 med SME 3012 til 2900! Trenger dog litt TLC, men må jo være et kupp likevel.
Thorens TD124 | FINN torget
Thorens TD124 platespiller med SME3012 pickup arm og stift. Armen må repareres noe og det følger med nye deler. Spilleren går ikke da jeg forsøkte å starte den.www.finn.no
Alt for billig. (U)heldigvis har jeg nok skrot i huset, så jeg beit ikke på, selv om det fristet.Det var billig.
For så vidt enig i at det er mye høyttaler for lite penger, men ikke et spesielt godt tilbud. Ser SA1750 ganske ofte på Finn, alle til lavere pris enn 2900
Ser den men er fortsatt et godt kjøpFor så vidt enig i at det er mye høyttaler for lite penger, men ikke et spesielt godt tilbud. Ser SA1750 ganske ofte på Finn, alle til lavere pris enn 2900