vim
Innkjøpsansvarlig
PU selger Marina Ulverud han sikter til vel?Angelo Jasparro ???
Hun
PU selger Marina Ulverud han sikter til vel?Angelo Jasparro ???
OK..... misset den.... Var vel ikke helt tydeligt, eller spesiellt norsk??PU selger Marina Ulverud han sikter til vel?
Hun
TS er betydelig lettere å drive i hvert fall.Det er vel 2 ulike IKEDA-annonser. Ein 9TT hos Mala til 15k og ein 9TS på Finn til 12k.
Kva er det beste kjøpet?
Det var vel ikkje det eg spurte om.TS er betydelig lettere å drive i hvert fall.
Jo det var det, men du visste kanskje ikke selvDet var vel ikkje det eg spurte om.
Eg har SUTar og aktive alternativer i fleng. Spørsmålet var: Kva er beste kjøpet?Jo det var det, men du visste kanskje ikke selv
TT krever nok en SUT, sååå…
Så vidt jeg har skjønt har de litt forskjellige klang karakterer, den ene noe varmere enn den andre.Eg har SUTar og aktive alternativer i fleng. Spørsmålet var: Kva er beste kjøpet?
Egen diskusjonstråd for sånt. Prøvde bare å bidra.Eg har SUTar og aktive alternativer i fleng. Spørsmålet var: Kva er beste kjøpet?
Begge er MC, så begge krever MC inngang eller SUT.Jo det var det, men du visste kanskje ikke selv
TT krever nok en SUT, sååå…
Ingen tvil om, at TT er en "finere" pickup. Nyprisen er/var vel nermere det doppelte av TS.Eg har SUTar og aktive alternativer i fleng. Spørsmålet var: Kva er beste kjøpet?
Begge er ubrukte ifølge annonsene.Og så var det den med "beste kjøpet"?? Så klart en ny TT til 15K over en brukt TS til 12K.
Effektiv problemløsning.Eg kjøpte den eine liga så godt...
Og 5 mil unna stua. Noen som kan starte spleis så jeg kan kjøpe dem, eventuelt har noe lettsolgt løsøre å donere bort? Ikke så farlig om det tilhører naboen eller noen litt ut i slekta.
Hmm,hva får man for en brukbar nyre i disse dager?godsnakk med banken
ihverfall noe det går an å ta pant i, i motsetning til mye annet dritt
ikke en drittHmm,hva får man for en brukbar nyre i disse dager?
Kan starte med å vippse deg en tierOg 5 mil unna stua. Noen som kan starte spleis så jeg kan kjøpe dem, eventuelt har noe lettsolgt løsøre å donere bort? Ikke så farlig om det tilhører naboen eller noen litt ut i slekta.
Tusen takk! Nå mangler jeg bare noen kroner for å få råd til boltkutteren som jeg trenger for å hente løsøre som naboene ikke trenger.Kan starte med å vippse deg en tier
Oppfordrer alle til å gjøre det sammeTusen takk! Nå mangler jeg bare noen kroner for å få råd til boltkutteren som jeg trenger for å hente løsøre som naboene ikke trenger.
Edit: Fant akkurat noen tomme ølbokser bak sofaen som jeg kan pante, så nå er finansieringen i boks!
Vis vedlegget 1064341
Det må jo være et kjempe kjøp?Vpi Aries 3 med 10,5 3D memorial arm
Flott Vpi Aries 3 ønskes solgt da muligheten for oppgradering har kommet. Kjøpte denne demobrukt hos Lyrics Hifi i 2016. Har i tillegg påkostet den en 3D Memorial 10,5 arm med tilhørende armbase. En usedvanlig flott og enkel spiller å justere...www.hifisentralen.no
Prøvde meg på omvendt psykologi på kona her, men det var 100% døfødt.Dette er grisebillig etter mitt skjønn. Løp og kjøp...
60th Anniversary Edition K-horn
Ønsker å selge disse perlene av noen høytalere. Herlige og spiller fantastisk på små røramper. Legges nå ut til en meget gunstig pris da de skal ut. 55K ev.kom med bud, men ingen skambud. Nyeste versjonen man kan sammenligne de med er 70th...www.hifisentralen.no