Klarer ikke å holde meg lengre. Denne annonsen
irriterer meg!
Tannoy Presicion 8 Passive studiomonitorer - FINN Torget
Jeg har et par selv av denne med 8" og de spiller fantastisk. Har også et aktivt sett med 6" som passer bedre over skrivebordet mitt og var i ferd med å legge mine Presicion 8 på Finn da denne julenissen dukket opp. Så,
til alle admin: denne posteren har egeninteresse i å promotere dette produktet for å få det vekk fra markedet.
Ettersom tråden også har en humoristisk tone så lar jeg det stå til.
Dette er en 3-veis høyttaler. Du får en av Tannoys bedre 8" Dual Concentric enheter med en superdiskant på toppen. Hva koster en Tannoy Dimension TD8? Flere av vennene mine har denne som sin favoritt blandt de mange høyttalerparene som sirkulerer i Casa Naturlyd. Selv er jeg ikke så begeistret for den Navy-looken med ubestemmelige gråtonen i dagslys. Men det funker i kosebelysning.. Andre synes det ser DYRT ut. Samme det, det spiller med highend oppløsning. Og ikke alt for mye fremhevet mellomtone/monitorlyd. Kan matches ved valg av forsterker og plassering. Mine selges aldri for under 2800,- og de har noen merker på toppen etter å ha blitt standard oppbevaringsplass for nøkler mm (som alltid ramler ned og bak høyttalerene).
Sånn, da var den lille frustrasjonen godt ventilert. En eller annen får seg en flott høyttaler for to tusen, håper det er en med et godt anlegg og vett til fornuftig plassering.