|
Den Pioneern er 1000-1500 for dyr etter min mening.
Har hatt storebror A9 en periode, tror jeg solgte den for 3000,-
Hvorfor gå på Finn, dette er jo høyttalerne til Destiny som selges ger på Torget!?Dynaudio Exite X12 4000,- Dynaudio Exite X12 - FINN Torget
Fordi jeg så den på Finn først....så enkelt er det...Hvorfor gå på Finn når dette er samme annonsen som ligger her på Bruktmarkedet?Dynaudio Exite X12 4000,- Dynaudio Exite X12 - FINN Torget
USB-DACen er vel innebygd i disse standard og er vel ikke av allverdens kvalitet.Følger jo med usb dac også. Mener dette er et kjempekjøp.
Sikker på at dette ikke bare gjelder en stk. høyttaker?
Sikker på at dette ikke bare gjelder en stk. høyttaker?
Høytalere | |
Frekvensomfang | 35 Hz -40000 Hz |
Høyttalertype | Gulvstående |
Antall høyttalere | 2 stk |
Følsomhet | 92 dB |
Impedanse | 6 O |
Diskant, diameter | 1 " |
Basselement, diameter | 7,87 " |
Andre basselement, diameter | 7,87 " |
Power handling | 250 W |
Bi-wiring-terminaler | Ja |
Generell informasjon | |
Vekt | 31,5 kg |
Garantitid | 1 år |
Dimensjoner (H x B x D) | 126,3 cm x 32,2 cm x 41,3 cm |
Hvis du trykker kjøp og trykker på den lille fliken som viser hva som er i handlekurven, så står det nemlig "1 stk.". Men da er det greit, takk for opplysende, lavmælt svar.Sikker på at dette ikke bare gjelder en stk. høyttaker?
Høytalere
Frekvensomfang
35 Hz -40000 Hz
Høyttalertype
Gulvstående
Antall høyttalere
2 stk
Følsomhet
92 dB
Impedanse
6 O
Diskant, diameter
1 "
Basselement, diameter
7,87 "
Andre basselement, diameter
7,87 "
Power handling
250 W
Bi-wiring-terminaler
Ja
Generell informasjon
Vekt
31,5 kg
Garantitid
1 år
Dimensjoner (H x B x D)
126,3 cm x 32,2 cm x 41,3 cm
Dette var ganske billig for paret for den som ønsker litt rocker høyttalere.
1 stk. 2-pakningHvis du trykker kjøp og trykker på den lille fliken som viser hva som er i handlekurven, så står det nemlig "1 stk.". Men da er det greit, takk for opplysende, lavmælt svar.![]()
Damn du er kjapp...
Hadde du vært i nærheten kunne jeg vurdert å selge mine. De er så store at jeg får de ikke inn i bilen så det er null mulighet for å sende de![]()
USB-DACen er vel innebygd i disse standard og er vel ikke av allverdens kvalitet.Følger jo med usb dac også. Mener dette er et kjempekjøp.
EDIT: Ser nå at det bare er storebror A9 som har USB DAC som standard.
Mener fortsatt at dette ikke er noe kanonkjøp, du får bedre integrerte med DAC til 3000kr etter min mening.
Foreks. Xindac 6950 som frekventerer på bruktbørsen med gjevne mellomrom til rundt 3000kr.
Dvs at kjøper du noe ifra US som går ad undas så skal du ikke ha noe mer der i fra heller?...kan diskutere litt der ja ser jeg
Ser ut som det var en ekstern DAC dongle som fulgte med.
PS: Det blir ikke Kina mat på meg i alle fall. Har dårlig erfaring. Rør headphone amp som gikk opp i røyk ved første forsøk, og foundtek med 12" som ikke spiller bass.
Pioneeren er ganske fin også.
Beste kjøp er dog mitt Myryad z serie integrert og CD her på toget i så fall det gjelder mest lyd og design for pengene.
EDIT: Ser nå at det bare er storebror A9 som har USB DAC som standard.
Mener fortsatt at dette ikke er noe kanonkjøp, du får bedre integrerte med DAC til 3000kr etter min mening.
Foreks. Xindac 6950 som frekventerer på bruktbørsen med gjevne mellomrom til rundt 3000kr.
Det er den "normale" tilbudsprisen som det har vært på disse et par år...