Jeg har selv kjøpt og solgt nytt og brukt Accuphase og du ser sjelden eller aldri et Accuphase produkt billig. Jeg fikk 18000 for en 32 år gammel P-600. Hvilke andre merker kan innbringe såpass i samme alder? Hadda han stykket det opp og solgt det utenlands, hadde han fått mye mer. CD spilleren kan også brukes som DAC eller drivverk, og finnes ikke billigere enn rundt 30k der ute. Det er ikke bare gode produkter, men blant det absolutt beste. Byggekvalitet som få eller ingen matcher. Lydmessig er Accuphase blant det aller beste jeg har/har hatt.Det er en ok pris men det er ikke verdt det dobbelte. CD spiller og tuner er tungsolgt og høyttalerne får man ikke mye for. For et raskt salg er det nødvendig å stykke det opp tror jeg. Accuphase bruktprisene lider dessverre av at ingen vet hva de er solgt for fra forhandler men alle mistenker at de har gått med store rabatter. Det er synd for det er gode komponenter.Tja... men ikke noe i nærheten av dette: Accuphase stereoanlegg. Lite brukt - Torget
Hele dette anlegget er verdt det dobbelte. Bare se på prisene på audiomarkt, ebay og audiogon. Selger man unna alt uten effektforsterkerne, har man fått de gratis og kanskje enda noen kroner til overs. Synes nesten synd på fyren. Men han burde lagt ut tingene separat. Har du 75k liggende å slenge, er dette en no-brainer. Et ekte kupp.