John_Harald
Hi-Fi freak
Prisen på kr 8500 var inkludert frakt og mva
Jøye meg. 20k for alt det der...FINN.no - Mulighetenes marked
Typisk knall kjøp, som sliter i ett tungt marked...
For sein, æ grin.....
De var solgt før denne tiden i går, så du var såpass sein at det ikke er noe å grine over.For sein, æ grin.....
Hvis pris IKKE er oppgitt, kan det vel ikke være et godt kjøp?
JO det var et konge kjøp kan jeg si deg .Måtte jo bare jeg vett du ;-)Hvis pris IKKE er oppgitt, kan det vel ikke være et godt kjøp?
Jo jeg kjøpte dem for 2 K viss det var bedre LIT FLAKSDen må du forklare
Aoooo yeeeesss StigBle akkurat før meg din snik
He-he Tønnes. Leste vel greit ut av annonseutformingen at de kom til å gå billig. Da skylder du meg en8)Aoooo yeeeesss StigBle akkurat før meg din snik
Disse fant jeg på finn.no med en gang di kom ut selv jeg ,hee hee ,så dette har jeg meg selv og takke her Bevisfrond ,jeg bor jo på finn.no såååå haaaa haaaaHe-he Tønnes. Leste vel greit ut av annonseutformingen at de kom til å gå billig. Da skylder du meg en8)Aoooo yeeeesss StigBle akkurat før meg din snik
Bra kjøp, Tønnes!Disse fant jeg på finn.no med en gang di kom ut selv jeg ,hee hee ,så dette har jeg meg selv og takke her Bevisfrond ,jeg bor jo på finn.no såååå haaaa haaaaHe-he Tønnes. Leste vel greit ut av annonseutformingen at de kom til å gå billig. Da skylder du meg en8)Aoooo yeeeesss StigBle akkurat før meg din snik
TAD TD4001's For Sale - Canuck Audio MartExcellent Pair Tad TD 4001 High Frequency w Original Beryllium Diaphragms | eBay
Dette er fornuftig pris/ytelse og ikke så vanlig å finne i denne standen.
Bare en igjen nå. Høyttalere og to blokker er solgt.Disse kan jo være noe 3 STK FINN.no - Mulighetenes marked
Ene bass/mellomtonen ser litt suspekt ut, i kanten....?FINN – Chario Silhouette 100 håndlagte italienske høyttalere
Gode italienere. 1.800,-
Den er billig. Funke den er det et kupp. Hadde jeg hatt ork og tid hadde jeg hentet den tvert!Eller denne hmm billi ? FINN.no - Mulighetenes marked