Torbjorn
Hi-Fi interessert
- Ble medlem
- 08.05.2002
- Antall liker
- 5
JeppAudiobyte black dragon på Finn.no .. Noen her som kjøpte den ? Lå ute i knappe 9 timer
JeppAudiobyte black dragon på Finn.no .. Noen her som kjøpte den ? Lå ute i knappe 9 timer
Noen har jo ikke forsterker å teste dem på, men sprengte Monopulse tror jeg er uvanlig. Det er liksom ikke de verste headbangerne som eier det merket. Tror at det å ta med en liten forsterker og mobiltelefon med linjekabel for å teste om ingenting er galt kan være en god idé, og hvorfor ikke gjøre det hvis man bor nær Oslo? Det er uvanlig å se Monopulse i det hele tatt til under 6000 kroner, og på få uker har det dukket opp to på to forskjellige steder i landet.De monopulse ringte jeg på for 3 mnder siden, lot det være siden selger ikke ga garantier på at de fungerte, siden selger ikke ante noe om de og at det dreier seg om "arvegods"
Siden de enda ikke er solgt regner jeg med at det ikke er et godt kjøp
Bare en gledeTakk for tips!
MissionElementene sprikker , bare en tar på de , og de er heller ikke laget i England , jeg ga mine bort , Gå heller for 753
Det er på sin plass å nevne at jeg tok kontakt med ham for en uke siden og forklarte at jeg ikke kom hjem fra Spania før tirsdag, men om det var mulig å få dem lagt av. Det var fullt mulig, og på onsdag avtalte jeg å komme ned til Stavanger i dag. Kommunikasjonen foretok jeg i min bror Jørgens navn for at ikke de som kjenner mitt fulle navn her inne skulle kunne sette det i forbindelse med meg.Er faktisk nær nok når jeg kommer hjem fra Spania, men innen den tid er de nok solgt og uansett er det tid for å betale semesteravgift for arveprinsens skolegang med en i utgangspunktet ferievoldtatt lommebok. Kunne han ikke ventet en måned eller noe slikt med å legge dem ut for salg?Kunne vært morsomt å prøvd.Monopulse 82A til 3500 kr.
FINN – MonoPulse 82A
Synd de er så langt unna.
Du store allverden. Et par 82A hos baluba !
Noen formening om.hvordan de er i forhold til Sennheiser 650? Og er det noen kjeder/butikker som fører dem så man lett.kan få tatt en lytt?Enda et par 701 her på torget.
Prisen skiller en tier på parene: Selger et par pent brukte AKG K701 hodetelefoner.
Meningsløst å kjøpe et billigpar når kvalitetsklokker som dette går såpass billig..
Vis vedlegget 402371
Ha ha, det er gledestårer allerede før jeg har fjernet de gamle fra sin plass.Du store allverden. Et par 82A hos baluba !
Gratulerer så mye!
Det skal du vite, og du vet det nok allerede, at det der er et hinsides godt kjøp hvis prisen var i nærheten av det annonsen sa.
Jeg vet det. Selvfølgelig vet jeg det, og du husker kanskje jeg var den første norske eier av nettop Monopulse 82A. Vanvittig gode høyttalere.
Forventer gledesfylte rapporter i andre tråder!
Gratulerer med godt kjøp ??????JeppAudiobyte black dragon på Finn.no .. Noen her som kjøpte den ? Lå ute i knappe 9 timer
Har dessverre ikke hørt disse, og det er et par-tre år siden jeg hadde et par (litt billigere) Sennheisere i huset. Da hadde jeg AKG K702 (stort sett det samme som 701) i huset samtidig, og dette var rått parti. K701/702 lar deg få høre alt, og dette på en "riktig" måte. Eneste du kan risikerer å savne er overdreven discobass, som du ikke får fra disse. Du får nok, og riktig bass, men ikke noen overdrevet sådan. Nå sitter jeg og hører på Steve Earle's Copperhead Road i et par AKG Q701, som stort sett er de samme klokkene, bare tunet med litt mer bass. Men skal du ha dissse må du betale 50% mer på bruktmarkedet, så fritt valg. Jeg kjøpte mine nye, men nå er det sikkert brukte å få tak i med ujevne mellomrom, selv om det strengt tatt ikke er noen vits i å selge disse. Til en høvding er 701, om ikke gratis, så risikofrie å kjøpe. Du blir alltids kvitt dem igjen for det samme, so just go for it..Sennheiser 650?
Takker! Og ja, nå har jeg jo noe å vise til. Det hjelper ikke med Kef Q55,2 som hovedhøyttalere når en skal åpne en anleggstråd...Gratulerer balubamannen blir egen tråd nå da???
O
Det der ser ut som søyler til gitar eller sanganlegg.Gratis er gratis FINN – Høytalere
Ja, vedkommende er nok vel optimistisk!
Nå solgt og lagt ut på finn for 4500 kr.Denon PMA 2000 R til 1500,- på torget. 20kg med japansk kvalitet. Godt kjøp.
Der blir den liggende en stundNå solgt og lagt ut på finn for 4500 kr.Denon PMA 2000 R til 1500,- på torget. 20kg med japansk kvalitet. Godt kjøp.
Den problemstillingen er ikke ukjent.. Noen nick her inne lever av dette..Mange "tradere" her inne
Ikke samme forsterker, fortsatt tilgjengelig.Nå solgt og lagt ut på finn for 4500 kr.Denon PMA 2000 R til 1500,- på torget. 20kg med japansk kvalitet. Godt kjøp.
Min første gitarforsterker var en Telrad rørforsterker en gang tidlig på åttitallet.Gratis er gratis FINN – Høytalere
Dette er faktisk fine høyttalere, og det du trenger for å fikse dem litt får du på ebay.Enda bedre pris..
FINN – Høyttalere
Bedre pris hvis de hadde vært i ok stand. Her må det litt liming til først.
Takk for oppklaringen og beklager feiltagelsen. Sjansen for at to identiske forsterkere med manglende fjernkontroll ligger ute er visst større enn jeg trodde.Ikke samme forsterker, fortsatt tilgjengelig.Nå solgt og lagt ut på finn for 4500 kr.Denon PMA 2000 R til 1500,- på torget. 20kg med japansk kvalitet. Godt kjøp.