W.....T....F!
W.....T....F!
Takk for tipset! De kapra jeg Blir er et gøy prosjekt!
Står at det er for ett par...de er drittøffe.
bred baffel, ikke stælkhelvete.
oppgitt pris må vel være pr stk...
Den gikk kjapt, forståelig nok. Fikk selv en A-201 til samme pris, og det er en helt grei forsterker.
Den ble min
Den ble min[QUOTE=Hemispheres;2515699]https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=96353506
Det er uansett svindel å selge og annonsere høyttalere til stykkpris.Det er like dumt som om skobutikker skulle prise skoene per stk istedet for per parja, de har et demopar til nedsatt pris, men oppgitt pris er nok pr stk, som alt annet i den butikken.
uansett, de er sikkert verdt penga.
aldri hørt dem, men kan nesten se at de spiller bra.
store, høyfølsomme elementer og bred baffel gir saftig midtbass, tempo og rockefot, ikke sånn derre holografi og pint pointing og annet hifi-tjafs fra stælkhøyttalere.
Joda, men husk at i disse surround-tider er det ikke gitt at man kjøper 2. Eller et annet partall for den saks skyld. Er vel derfor noen har gått over til stykkpris vil jeg tro.Det er uansett svindel å selge og annonsere høyttalere til stykkpris.Det er like dumt som om skobutikker skulle prise skoene per stk istedet for per par
Man får ikke kjøpe bare 1 stk... De kommer i par uansett! Så stk prising er villedende.Joda, men husk at i disse surround-tider er det ikke gitt at man kjøper 2. Eller et annet partall for den saks skyld. Er vel derfor noen har gått over til stykkpris vil jeg tro.Det er uansett svindel å selge og annonsere høyttalere til stykkpris.Det er like dumt som om skobutikker skulle prise skoene per stk istedet for per par
Denne debatten skiller oss gamle fra de unge. For 25-30 år siden ble høyttalere priset som stykkpris i Norge også, som i resten av verden. Alle visste det, så da var det ikke villedende. Og danskene gjør fortsatt det, ser det ut for.Danskene har operert med stykk priser på høyttalere så lenge jeg kan huske.
Denne debatten skiller oss gamle fra de unge. For 25-30 år siden ble høyttalere priset som stykkpris i Norge også, som i resten av verden. Alle visste det, så da var det ikke villedende. Og danskene gjør fortsatt det, ser det ut for.Danskene har operert med stykk priser på høyttalere så lenge jeg kan huske.