Hamarnoen gjorde et godt kjøp som fikk min gamle Day Sequerra for 27.500
Fantastisk tunernoen gjorde et godt kjøp som fikk min gamle Day Sequerra for 27.500
er det noe i luften, finner Sequerraen det...
skulle likt å se hva slags høytalere som ble kjøpt i stedenfor. knall høytalere dette herDette vil jeg tro er en grei pris for et par Tannoy DC8T
Tannoy dc8t | FINN-torget
I god stand foruten noen små skraper, har ikke plaget meg. Veldig fin lyd med mye dynamikk. Kostet vel rett over 40.000 nye for noen år siden. Selges da jeg har kjøpt inn noen andre høytalere som passer bedre med resten av stilen på hyttawww.finn.no
Ikke så gal den vel,fete ting koster penger vet duHar veldig lyst, men prisen da Mann…
Er det ett bra kjøp eller er du ironisk?
Hvis ironi, så hører det ikke hjemme i denne tråden... Jeg tenker at noen sliter med for god økonomi...Er det ett bra kjøp eller er du ironisk?
der kan jeg holde crash kursMan får da ikke utgiftene til å strekke til ...
Det er iallefall en kjent sak at noen har mere penger enn vett!hvordan sliter man med for god økonomi?
Er virkelig dette et godt kjøp?Thorens TD 124 til salgs
Helt orginal platespillerThorens TD 124 selges. Kjøpt ny av min far da han studerte i Danmark på begynnelsen av 60-tallet. Har den ettertraktede Ortofon SMG 309 armen, armplate, base, armløfter og armbøyle også fra Ortofon. Uforandret og orginal spiller. Selges til entusiast. Selges til...www.finn.no
De er vanskelig nok bare å finne, så vidt jeg kunne lese var denne i fungerende tilstand og ikke ihjelskrudd.Er virkelig dette et godt kjøp?
mvh
Det var billig flott spiller3.500,-
MARANTZ 6100 RESTAURERT VINTAGE PLATESPILLLER | FINN-torget
Nydelig totalrestaurert Marantz 6100 halvautomatisk platespiller. Et smykke fra hifi´ens gullalder, med ekte fake treverk og riktig design. Spilleren er restaurert fra innside og ut: -renset, polert og smørt bærelager -ny reim -renset og smørt mekanikk -renset og polert motor pulley -polert...www.finn.no