Tønnes
Overivrig entusiast
Hegel HD 25 for 7 k kan dette være noe ? Denne er fra 2016 ,
har kostet 6k ny, og er fra 2013.....så vet ikke helt.Hegel HD 25
Ikke riktig! Den kostet 14.990,- da den kom. Ble solgt ut for 8.000,- da den gikk ut..har kostet 6k ny, og er fra 2013.....så vet ikke helt.
Någon som inte är vid sina fulla sinnes bruk. Är väl från 70- talet?
HPM
"Kan sendes sikkert på palle for 1300 NOK" - Hvis det er totalprisen så er det ganske godt kjøp. Altså 49k hvis en kjøper de uten palle, 1300,- hvis en kjøper de med palle.
Bare en DUM danske som tror, at fordi nordmenn har mye penger, slipper de dem også lett for hva´ som helst.
Til den prisen ligger de til salgs i 2051 også
Det var vist bare ønsketenkning fra din side ."Kan sendes sikkert på palle for 1300 NOK" - Hvis det er totalprisen så er det ganske godt kjøp. Altså 49k hvis en kjøper de uten palle, 1300,- hvis en kjøper de med palle.
För många Gammel Dansk?
Bare en DUM danske som tror, at fordi nordmenn har mye penger, slipper de dem også lett for hva´ som helst.
20 oktober 2016: 5999,-Ikke riktig! Den kostet 14.990,- da den kom. Ble solgt ut for 8.000,- da den gikk ut..
Uansett, 7.000 høres dyrt ut i mine ører da det er relativt gammel teknologi
Denne Jimpstar har hadd noen andre vintagegreier på torget før, til sinnsvake oriser.
OK, du skal få rett, den «Har kostet» 5999,- det var EN dag i 2016. Ellers lå den som jeg sa fra 15000,-, og ble solgt ut til 8000,- siste ni månedene den var i salg . Blir i mitt hode korrekt å sammenligne verdi ut fra dette og ikke hva den ble solgt for en dag i 2016.20 oktober 2016: 5999,-
AD/DA-omformere – Beste tilbud hos Klarna
Sammenlign priser på AD/DA-omformere hos Klarna for å finne det beste tilbudet på nettetprisguiden.no
Det som er viktigt er, om han har solgt noe, og jegf gjetter på, at svaret er nei. Han har i hvert fald 0 vurderinger.Denne Jimpstar har hadd noen andre vintagegreier på torget før, til sinnsvake oriser.
Johan-Kr
Sier Pug 309 GTI...Nei kun utopia som funker
Står vurderes solgt for 2500 eller høystbydende.Technics SL-1210 for kr 2500. Må byttes signalkabel på.
Technics SL-1210 MK2 Platespiller RESERVERT | FINN-torget
Platespiller som har fungert helt fint til nå. Jeg har hatt den siden 2004. PGA sliten signalkablel bestemte jeg meg for å bytte den og lodde inn ny, men har ikke fått det helt til. Sikkert enkelt for de som er mer fingernemme. Spilleren har noen mangler, se bilder. Deksel mangler også...www.finn.no
Står allerede RESERVERT. Det stod kr 2500 førstStår vurderes solgt for 2500 eller høystbydende.
Gode kjøp går fort ser det ut til!Står allerede RESERVERT. Det stod kr 2500 først
misset du denne også?Gode kjøp går fort ser det ut til!
Nope, har litt problemer med å hente på/i Nordagutu.misset du denne også?