Musikkmannen
Musikk i fokus
Og noen ganger kan det være greit å ikke dra det frem igjen...Noen ting kan man bare la passere uten kommentar.
Og noen ganger kan det være greit å ikke dra det frem igjen...Noen ting kan man bare la passere uten kommentar.
Rett nok nokre modella.
GOOD PRISER = jækla dyrt.
Kan være noe her for den som bor nært....
FLERE TUSEN VINYL PLATER TIL GOOD PRISER
FLERE TUSEN VINYL PLATER TIL GOOD PRISER Ta kontakt på melding eller telefon nummer 90064109 for å avtale tidspunkt om du ønsker å ta en titt. Musikk sjanger: alle Dette er en stor privat samling som skal selges ut. Priser er fra kr 50,- og oppover. Mye fantastisk fin musikk. LP ALBUM Trykk...www.finn.no
Så enig. Hvilken platespiller i nærheten av denne får man får 25k i dag? Denne kjenner jeg som en pent og riktig behandlet spiller. Bare å gi gass og nyte i åresvis.Nottingham Analogue Hyperspace
Selger nå min Nottingham Analogue Hyperspace med 9/10"? AceSpace arm og The Wave Mechanic Power Supply kommer som standard til Dais/Anna drivverk. Hyperspace spiller med en stor sort bakgrunn/lydbilde med en fyldig mellantone og bergfast tungt...www.hifisentralen.no
Latterlig pris og de gikk vel for rundt 15 lapper for en stund siden! Ikke er det prototyper av Ø Icon hellerDe som vet vet..
https://www.finn.no/330936196
JA..Han selger Smokie `Greatest hits`for bare 290 spenn F...en skjære setter meg i bilen med en gang og durer i vei nordover
FLERE TUSEN VINYL PLATER TIL GOOD PRISER Ta kontakt på melding eller telefon nummer 90064109 for å avtale tidspunkt om du ønsker å ta en titt. Musikk sjanger: alle Dette er en stor privat samling som skal selges ut. Priser er fra kr 50,- og oppover. Mye fantastisk fin musikk. LP ALBUM Trykk...www.finn.no
Jeg veit hva det er og ikke erLatterlig pris og de gikk vel for rundt 15 lapper for en stund siden! Ikke er det prototyper av Ø Icon heller
Ny pris nå 35 000 kr.Jeg veit hva det er og ikke er
Kjøp etpar hypex fusion fa253 til disse, så er det bare å kjøre påNy pris nå 35 000 kr.
Virker for meg som at det ikke er rett frem å få god lyd i disse.
Prototyper tenkt som Ø Audio ICON 15 | FINN torget
Prosjekt: Høyttalere med lekkert kabinett som trenger litt fiks på lakk eller å bli finert. Låter fantastisk delt et sted mellom 800-1000 Hz. Jeg har kjører aktivt. Elementene har glatte og fine kurver/frekvensrespons og løsningen var tiltenkt passivt filter. Det burde være overkommelig å...www.finn.no
Jeg holder på med å koble meg rett på elementene nå . Satser på å få tatt noen råmålinger i løpet av uka. Det er jo helt innlysende at dette har potensialet til svært god lyd. Tenkte bruke litt tid på få deling bra med fornuftig power response og spredning.Kjøp etpar hypex fusion fa253 til disse, så er det bare å kjøre på
Nedsatt 15.000kr i dag til 50k.
GPA 604E series II Alnico
Hei! Vurderer å selge mine GPA 604E Alnico i Oldschool kabinetter. Disse er kompromissløst bygget av kompetent møbelsnekker. De er laget i 18mm Bjørke kryssfiner, grønn fiberplate og valnøtt på mdf. Trippelt lag i baffel og dobbelt i bunn og topp. Beina er laget av massiv valnøtt (Amerikansk...www.finn.no
Ned igjen.. 45kHyggelig pris. Bare elementene uten filter havner på drøye 65.000,- i dag. Bra kabinetter og flotte filtre også.
Noen som kan fortelle hvordan disse spiller ? Send meg evt PM! Ca 3m lytteavstand, har La Scala og Tannoy Stirling fra før. Fordeler, ulemper ?Ned igjen.. 45k
Hei! Vurderer å selge mine GPA 604E Alnico i Oldschool kabinetter. Disse er kompromissløst bygget av kompetent møbelsnekker. De er laget i 18mm Bjørke kryssfiner, grønn fiberplate og valnøtt på mdf. Trippelt lag i baffel og dobbelt i bunn og topp. Beina er laget av massiv valnøtt (Amerikansk...www.finn.no
I mellomtiden har det blitt solgt et sett med altec monitorer med ferritt 604 elementer. De var ikke pene men de gikk nok for 5K.Ned igjen.. 45k
Jeg hadde Altec mod 17 m/604 8G - lytte avstand 2,5 meter / strålende fornøyd og angret på at jeg solgte. Altec mod 17 er jo et stykke fra høy WAF, men de det linkes til, tror jeg at jeg kunne fått lurt inn bakdøren og inn i stua Smekk til tusen og god mellomtone. Jeg hadde ekstra diskanter på toppen av mine (Tannoy).Noen som kan fortelle hvordan disse spiller ? Send meg evt PM! Ca 3m lytteavstand, har La Scala og Tannoy Stirling fra før. Fordeler, ulemper ?
Var det virkelig 604 i de? Minnes jeg tittet på de men droppet det da det tilsynelatende var en rimeligere Altec coax.I mellomtiden har det blitt solgt et sett med altec monitorer med ferritt 604 elementer. De var ikke pene men de gikk nok for 5K.
De lå også lenge før de ble solgt.
Tviler ikke på at det låter ypperlig, men det er for spesielt interesserte.
Ble usikker og måtte sjekke annonsen nå når du spurte. Det var 904-8a som stod i dem.Var det virkelig 604 i de? Minnes jeg tittet på de men droppet det da det tilsynelatende var en rimeligere Altec coax.
Er det noen som har kjøpt av ham?JA..Han selger Smokie `Greatest hits`for bare 290 spenn F...en skjære setter meg i bilen med en gang og durer i vei nordover
Solgt for lengstTechnics sl1210 med noe småfix for kr 1500,-
Technics 1210 platespiller uten pickup | FINN torget
Phonokabel er slitt og må byttes. Ellers ok tror jeg. Stått i kjeller en stund. Har testet at den spiller lyd men dårlig kabel gir mono / stereo , dårlig kontakt bare. Uten pickup.www.finn.no
dette er en lokal skrotnisse men for all del
Nei. Solgte mine for 6500,- inkludert senterhøyttaleren for tre-fire år siden. Mørke i klangen, helt greie, ser veldig flotte ut. Men lydmessig er mye annet bedre.Swans Diva 6.2F enormt bra høytalere! Siste sett er reservert. | FINN torget
Helt nye Swans diva 6.2 som ikke bare ser helt fantastiske ut men dem spiller like bra som den ser ut. Dette er høytalere som spiller ut mange konkurrenter som ligger langt over prisen av disse. Det er 2stk 8" bass som leverer et vanvittig trykk og det er ingen forvrengning på disse. Diskant er...finn.no
Er dette et godt kjøp ?
No sølt! = gøtt kjøp!Technics SL 1210 MkVII R for kun kr 5000,-!
Red Bull edt
Technics SL-1210 MK VII R | FINN torget
Technics SL-1210 MK VII R selges. Spilleren er 1 år gammel og selges som fra butikk (uten pick up, men med originalt head shell). Platespilleren fremstår i meget god stand. Alt originalt tilbehør og emballasje medfølger.www.finn.no
Kjøpte denne, bare på impuls.... Så får vi se om den kan utkonkurrere en 40 år gammel Denon...Technics SL 1210 MkVII R for kun kr 5000,-!
Red Bull edt
Technics SL-1210 MK VII R | FINN torget
Technics SL-1210 MK VII R selges. Spilleren er 1 år gammel og selges som fra butikk (uten pick up, men med originalt head shell). Platespilleren fremstår i meget god stand. Alt originalt tilbehør og emballasje medfølger.www.finn.no
Hvilken denon er det snakk omKjøpte denne, bare på impuls.... Så får vi se om den kan utkonkurrere en 40 år gammel Denon...
DP-59LHvilken denon er det snakk om
Blir overrasket om technics danker ut denDP-59L