Musikkmannen
Musikk i fokus
Det er tre høyttalere jeg har hatt på ønskelisten før jeg dør, Magnepan, Gradient og Gallo.... Klør litt - bare 10 minutter unna med bil.
Det er tre høyttalere jeg har hatt på ønskelisten før jeg dør, Magnepan, Gradient og Gallo.... Klør litt - bare 10 minutter unna med bil.
Peis på! Hvis det låter helt krise er du garantert å få pengene tilbake ved et salg.Det er tre høyttalere jeg har hatt på ønskelisten før jeg dør, Magnepan, Gradient og Gallo.... Klør litt - bare 10 minutter unna med bil.
Kjør på, billigere blir det neppe.Det er tre høyttalere jeg har hatt på ønskelisten før jeg dør, Magnepan, Gradient og Gallo.... Klør litt - bare 10 minutter unna med bil.
Har du hørt de? Så jo ut som god størrelseFocal Nova Utopia BE
Ikke lite penger, men fantastisk gode høyttalere.JMLAB Nova Utopia BE
Selger ett par JMLAB Nova Utopia BE. Strøkene og lite brukte høytalere. Selges da de bare står og samler støv i stua. Står hus uten røyk og dyr. Selges for 100000kr. Har også ett par Wireworld Gold Eclipse 5 høytalerkabler som kan selges med for en grei sum (disse kostet rundt 75000kr). Veier ca...www.finn.no
Kun laget i 280 par.
Hadde de vært 1-2 TIMER nærmere så hadde jeg hentet dem.Det er tre høyttalere jeg har hatt på ønskelisten før jeg dør, Magnepan, Gradient og Gallo.... Klør litt - bare 10 minutter unna med bil.
Støvhettene på hvertfall 2 mellomtoner trykket inn. Ikke sikkert det betyr noe lydmessig, men verdt å merke seg.Det er tre høyttalere jeg har hatt på ønskelisten før jeg dør, Magnepan, Gradient og Gallo.... Klør litt - bare 10 minutter unna med bil.
Mye penger den gang. Dette var jo bare dobbelt opp med 801 som kosta 11998,-/stk.Sto vitterligen et par hos Hifiklubben i Waldemar Thranes gate, var der selv og hørte på de. Prislapp 50.000. Mye penger den gang.
Fantastisk forsterker sett som jeg gjerne skulle hattSelv om jeg her kjenner selger, må denne nevnes. I tillegg ligger det vel en passene Pre-amp til salgs her på Torget
Counterpoint NPM
Selger et sett med NPM. De er recapet begge 2, den ene har vært hos Brian Haave på service og fått nye transistorer. 150 Watt pr blokk, disse spiller nydelig og driver det meste av høyttalere. Selges med 6 mnd garanti så lenge det ikke er bruker...www.hifisentralen.no
Hvis Signature 7 Mk II er bra til 14k, så er i alle fall Signature 8 MKII til 6.500,- et knallkjøp.Har hørt senter og de minste i samme serie. Særdeles klar og åpen lyd, flott håndtverk.
Ikke for 1812 overture på 120 dB.
Et vanvittig bra kjøp til prisenHvis Signature 7 Mk II er bra til 14k, så er i alle fall Signature 8 MKII til 6.500,- et knallkjøp.
Avance Signature 8 MkII. Mange nye bilder. | FINN torget
Velspillende dansker selges. Mangler fronttrekk. Ikke strøkne. To første bilder er fra internett. Kan hentes 25-26-27 eller 30.12 om du vil ha dem til nyttårsaften :) DET er mye lyd for pengene :)www.finn.no
Ja, logisk. ØYOfte må de beste kjøpene hentes.
En del modeller, deriblant Signature-serien er produsert i Danmark, og er utrolig flotte høyttalere med Scan-Speak elementer.er ikke avance noe billig greie??
De lå på 35/40k tidlig 2000 tallet. Hadde signatur 8 her noen uker på McIntosh settet, låt knall braer ikke avance noe billig greie??
Utrolig billig, og bare noen lange steinkast unna meg.Spendor S5E 2500,- https://www.finn.no/333676270
Ser ikke ut til og være noe godt kjøp! Eldre Klipschorn som ser ut til og mangle basen i bunn
Støvhettene ser da slik ut fra fabrikken om jeg husker rett. Så ingenting som er trykket inn her. Om det var Focal Nova Utopia BE du snakket om?Støvhettene på hvertfall 2 mellomtoner trykket inn. Ikke sikkert det betyr noe lydmessig, men verdt å merke seg.