Hi-Fi entusiast
JegNoen ganger utviser dere total mangel på humor
Spoiler: Hvem la ut annonsen??
JegNoen ganger utviser dere total mangel på humor
Så ikke hvem som la den ut. Da henger jeg med.Noen ganger utviser dere total mangel på humor
Feil. 12500DKK =19.689 NOK. Skal du kjøre fra Oslo til Fyn vil reisekostnadene bli ca 5.000,- NOK + evt overnatting.Husk på at 12.000.- danske kroner er sånn ca. 28.000.- norske
Alle Danmarksturer er stilt i bero på ubestemt tid …Husk på at 12.000.- danske kroner er sånn ca. 28.000.- norske
ikke toll, bare MOMSHusk toll også
Gikk litt fort jaikke toll, bare MOMS
Det oppsettet har jeg hørt. Spilte meget bra!Her er sjansen til en betydelig oppgradering av høyttalere for mange av oss. Bygde selv et par "Jericho" horn med Fostex 208es. Kjørte de filterløse(slik gud vil). Utrolig fornøyd med de høyttalerne. Spilte decent bass også men regner med dette er noen hakk over. Kan leke seg med fluewatt rørforsterkere på disse.
Løp, kjøp, smil
Har også sneket innom disse i forbindelse med et annet kjøp, dette er bra saker!! Hadde disse vært på torget tidligere hadde de stått hjemme hos meg Tigjengelig også med Fostex 203 En-s ser jeg, røverkjøp!Det oppsettet har jeg hørt. Spilte meget bra!
Nja, mellomlegget til mine Parker Duo ville ikke blitt så stort - derav siklingen.Og større lommebok.
Spiren er sådd, nedtellingen har startet!Nja, mellomlegget til mine Parker Duo ville ikke blitt så stort - derav siklingen.
Og mye penger er det, men det er også under halv pris for en fantastisk høyttaler.
Har hørt disse ved flere anledninger så derfor vil jeg si de lydmessig er sinnsykt overpriset men mulig det er en høyttaler for samlereGodt kjøp? For samleren dukker disse hvertfall ikke ofte opp! JBL L 300
JBL L300 Summit | FINN-torget
Strøkne klassikere. Send melding til Steinar Hattland 40636496 for mer info...www.finn.no
PreDigitale epoken uten Riaa og med CDspiller?Et godt kjøp? En masse friskt ML-utstyr og noen skikkelig friske høyttalere
HI-FI Anlegg Mark Levinson med Epsilon Infinity høytalere | FINN-torget
Hei! En eldre kollega fra den pre-digitale epoken ba meg legge dette opp for ham. Forespørsler via finn.no blir ikke besvart! Les nøyakig ja takk: "Mark Levinson anlegg selges komplett som bilder vises for kr 220 tusen. Ikke delsalg, kun komplett. Settet består av: Mark Levinson no. 38S...www.finn.no
Definitivt et samleobjekt dette her, prismessig ligger den omtrent der disse går for i det store utland ( hifishark). Artig at du har erfaring med disseHar hørt disse ved flere anledninger så derfor vil jeg si de lydmessig er sinnsykt overpriset men mulig det er en høyttaler for samlere
Ja har en kompis som hadde slike i over 20 år, tror han solgte de for rundt 25 lapper for 3-4 år siden! Jeg ble aldri venn med de men de har jo høy statusDefinitivt et samleobjekt dette her, prismessig ligger den omtrent der disse går for i det store utland ( hifishark). Artig at du har erfaring med disse
Gå 15000.- for min for 2 år siden, mener og ha sett flere til lavere pris enn den annonsenDette må være et bra kjøp. Jeg hadde en sånn, knall forsterker.
Line Magnetic LM805IA
Strøken Line Magnetic LM805IA rørforsterker selges pga. oppgraderinger. Kjøpt ny av meg hos Mala Audio i oktober 2021. Smårør er oppgadert med NOS-rør fra Audiomix (kvittering medfølger, det samme gjør de originale rørene). Inklusiv eske veier...www.hifisentralen.no
Sikkert et bra kjøp uansettTrangt nåløye for hva du lar passere som gode kjøp amason
NææSikkert noen som har lust på en slik?
Marantz Model 6100 | FINN-torget
Meget god belte drevet platespiller fra 70 tallet. Fin og se på og låter bra. Brukt men i god stand. Følger med pickup og stift.www.finn.no