Penger?Tviler på at denne er bedre enn g. Hvorfor skulle technics oppdatere legendariske 1210 og selge den for 4x prisen hvis de lanserte den ultimate versjonen for 25år siden
det gjør det sikkert men regner med 230v trafo passer rett i. deler til disse er like lett å finne som deler til vw golf i bilverdenDet er flere som selger Japan-produkter.
Gamle velholdte platespillere av ypperste kvalitet
så funker det fint med en 110V boks
kanskje fordi dem ville vekk fra DJ stempelet dem får. det eneste dem har til felles er utseende. cogging var noe belte tilhengere klaget på, eller dem fant på det, det klarer du ikke å få til har du en frisk spiller dog.Tviler på at denne er bedre enn g. Hvorfor skulle technics oppdatere legendariske 1210 og selge den for 4x prisen hvis de lanserte den ultimate versjonen for 25år siden
ingen gjør en dritt uten i dag, og en kan spekulere i om dem er ekstra dyre dem nye 1200 laget i japan pga noe som sikkert mange ennå tror er en hype, dødt format.Penger?
penere side en den på wikiHer er en kortfattet oppsummering av denne legendariske spilleren......
https://wearecrossfader.co.uk/blog/the-complete-technics-sl1200-turntable-guide/
Dessuten er det en egen dedikert tråd til disse Technichs spillerneKan vi droppe videre diskusjon om Technics SL1200MK4 i denne tråden. Det er fullstendig avsporing, og la oss oss holde denne tråden til tema.
Den ser fin ut den Tittet litt på den når jeg var hos Jørgen for noen dager sidenÅ piske en tråd til døde...
..
Hifi & Vinyl har fremdeles en TD 126 liggende ute. Hvorfor den ikke er solgt er beyond me.
Jepp, det er, i mine øyne, et virkelig godt kjøp. Fullstendig gjennomgått, og med ny PSU. Ja, jeg kjenner selger så jeg kan gå god for jobben han har gjort. Mange timer med loddebolt, oscilloskop og pussing for for å få den tilnærmet strøken. Teknisk er den mer eller mindre som ny. Tviler på at du finner tilsvarende nyprodusert drivverk til den prisen.Er dette et godt kjøp??? Kom jo i 1978.....
Technics SP-10 MK2 | FINN-torget
Restaurert og pent Technics SP-10 MK2 drivverk. Drivverk i toppskiktet og et meget godt utgangspunkt for en bra platespiller. Den gamle lakken som sprekker og krakelerer på disse er pusset bort for å skape en penere og varig finish. Elektronikken er gjennomgått og justert inn til...www.finn.no
I forhold til en SL1200 mk ll til 15.000.- absoluttEr dette et godt kjøp??? Kom jo i 1978.....
Technics SP-10 MK2 | FINN-torget
Restaurert og pent Technics SP-10 MK2 drivverk. Drivverk i toppskiktet og et meget godt utgangspunkt for en bra platespiller. Den gamle lakken som sprekker og krakelerer på disse er pusset bort for å skape en penere og varig finish. Elektronikken er gjennomgått og justert inn til...www.finn.no
Nå vet jeg ikke om noen 1200 mk2 til 15k, men denne ligger på Finn.noI forhold til en SL1200 mk ll til 15.000.- absolutt
Det var den jeg mente, bomma en tusing på prisen, men hadde gått for en renovert SP10 any dayNå vet jeg ikke om noen 1200 mk2 til 15k, men denne ligger på Finn.no
UBRUKT Technics SL-1200 MK2
Ubrukt Technics SL-1200 MK2 selges med original emballasje! Serienummeret indikerer at den ble produsert i 1985. Jeg har tatt den ut av boksen for å teste den og den virker fint! Støvcoveret som følger med er ikke ubrukt og har noen bruksmerker. Kan ses og hentes i Oslo. Sending på kjøpers...www.finn.no
Men, så blir det + plinth og armbase, så blir det jo en bra pris til sluttDet var den jeg mente, bomma en tusing på prisen, men hadde gått for en renovert SP10 any day