Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8
    Tulletråd dette, uansett... De som vil ha alt tilnærmet gratis syns gjerne ting er altfor dyrt, mens de som sliter med å selge opplever det motsatt. Jeg har f.eks lagt ut min Accuphase E-650 for kr.60.000,-. Brukt 10 toppen 15 timer og som ny med veiledende pris kr.110.000,-. Aldri fått æren av godt kjøp stemplet her og heller ikke solgt. Altså altfor kostbar. Hva mener "ekspertisen" er riktig pris for at den skal bli et godt kjøp? Tulletråd, der jeg også mener å se at man gjerne hauser opp produkter som selges av venner og bekjente, som gode kjøp.
    Den forsterkeren din er jo et røverkjøp til 60K,selv om det er mye penger. Den spiller også ringer rundt mye tilsvarende prisede amper pluss at eiergleden er enorm på Accuphase. Så at den ikke er solgt skjønner jeg lite av???. Ligger en E-370 til 55K på torget,liten tvil om hva jeg hadde kjøpt i det pris segmentet :)

    O
    Mulig det men den E370 er med riaa og dac i tilegg så også grisebillig kontra nykjøp men nå er det jo dødt over hele linja her
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.437
    Antall liker
    53.859
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Tulletråd dette, uansett... De som vil ha alt tilnærmet gratis syns gjerne ting er altfor dyrt, mens de som sliter med å selge opplever det motsatt. Jeg har f.eks lagt ut min Accuphase E-650 for kr.60.000,-. Brukt 10 toppen 15 timer og som ny med veiledende pris kr.110.000,-. Aldri fått æren av godt kjøp stemplet her og heller ikke solgt. Altså altfor kostbar. Hva mener "ekspertisen" er riktig pris for at den skal bli et godt kjøp? Tulletråd, der jeg også mener å se at man gjerne hauser opp produkter som selges av venner og bekjente, som gode kjøp.
    Den forsterkeren din er jo et røverkjøp til 60K,selv om det er mye penger. Den spiller også ringer rundt mye tilsvarende prisede amper pluss at eiergleden er enorm på Accuphase. Så at den ikke er solgt skjønner jeg lite av???. Ligger en E-370 til 55K på torget,liten tvil om hva jeg hadde kjøpt i det pris segmentet :)

    O
    Mulig det men den E370 er med riaa og dac i tilegg så også grisebillig kontra nykjøp men nå er det jo dødt over hele linja her
    Uansett no brainer hvem jeg hadde kjøpt :)
    E-370 er knall bra den også,så det kommer jo litt an på høyttalerene du har om E-650 passer.

    O
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8
    Ja det er jo en større og dyrere model så jo mer penger du har jo dyrere model kan man jo velge. Uansett er E370 et røverkjøp til prisen mem markedet virker ganske dødt
     

    Sst

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2015
    Innlegg
    692
    Antall liker
    471
    Med den obligatoriske prutingen som mange er så opptatt av, så er det ikke fritt for at en del selgere setter utropsprisen urealistisk høyt slik at man til slutt lander på det man egentlig hadde tenkt seg.
    Jeg solgte selv et par høyttalere på finn nylig og hadde tenkt meg ca 7k. La ut til 7500 og fikk noen bud på 5-6k.
    Satte så opp prisen til 9k, og fikk bud på 7500 etter en dag. Ganske latterlig.
    Det kan diskuteres om det er selgerne eller kjøperne som er problemet...
     

    Sst

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2015
    Innlegg
    692
    Antall liker
    471
    Ja det er jo en større og dyrere model så jo mer penger du har jo dyrere model kan man jo velge. Uansett er E370 et røverkjøp til prisen mem markedet virker ganske dødt
    Selger var selv ute i en Facebook-tråd og skrev at den skulle selges fordi en Devialet 200 hadde spilt ringer rundt den.:)
     

    ufo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Innlegg
    1.915
    Antall liker
    1.075
    ser det ligger et par klassehøyttalere Lx521 ute nå.. kanskje litt dyr for kit, men hvem vil ha ASP anyways
     
    X

    X186841

    Gjest
    Den gikk jo for 49000.- rett før jul, så er vel ikke så rart den ikke går for 55000.- så kort tid etter.

    Tulletråd dette, uansett... De som vil ha alt tilnærmet gratis syns gjerne ting er altfor dyrt, mens de som sliter med å selge opplever det motsatt. Jeg har f.eks lagt ut min Accuphase E-650 for kr.60.000,-. Brukt 10 toppen 15 timer og som ny med veiledende pris kr.110.000,-. Aldri fått æren av godt kjøp stemplet her og heller ikke solgt. Altså altfor kostbar. Hva mener "ekspertisen" er riktig pris for at den skal bli et godt kjøp? Tulletråd, der jeg også mener å se at man gjerne hauser opp produkter som selges av venner og bekjente, som gode kjøp.
    Den forsterkeren din er jo et røverkjøp til 60K,selv om det er mye penger. Den spiller også ringer rundt mye tilsvarende prisede amper pluss at eiergleden er enorm på Accuphase. Så at den ikke er solgt skjønner jeg lite av???. Ligger en E-370 til 55K på torget,liten tvil om hva jeg hadde kjøpt i det pris segmentet :)

    O
    Mulig det men den E370 er med riaa og dac i tilegg så også grisebillig kontra nykjøp men nå er det jo dødt over hele linja her
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8
    Det var vel Amason det
    Jepp stemmer det! Til mine høyttalere og min pris så er Devialet en langt bedre match men det er vel ikke å disse Accuphase håper jeg hvis noen føler seg truffet
     

    ufo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Innlegg
    1.915
    Antall liker
    1.075
    legger ut 110k, bruker den 10-15timer? familiekrise?
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8
    Den gikk jo for 49000.- rett før jul, så er vel ikke så rart den ikke går for 55000.- så kort tid etter.

    Tulletråd dette, uansett... De som vil ha alt tilnærmet gratis syns gjerne ting er altfor dyrt, mens de som sliter med å selge opplever det motsatt. Jeg har f.eks lagt ut min Accuphase E-650 for kr.60.000,-. Brukt 10 toppen 15 timer og som ny med veiledende pris kr.110.000,-. Aldri fått æren av godt kjøp stemplet her og heller ikke solgt. Altså altfor kostbar. Hva mener "ekspertisen" er riktig pris for at den skal bli et godt kjøp? Tulletråd, der jeg også mener å se at man gjerne hauser opp produkter som selges av venner og bekjente, som gode kjøp.
    Den forsterkeren din er jo et røverkjøp til 60K,selv om det er mye penger. Den spiller også ringer rundt mye tilsvarende prisede amper pluss at eiergleden er enorm på Accuphase. Så at den ikke er solgt skjønner jeg lite av???. Ligger en E-370 til 55K på torget,liten tvil om hva jeg hadde kjøpt i det pris segmentet :)

    O
    Mulig det men den E370 er med riaa og dac i tilegg så også grisebillig kontra nykjøp men nå er det jo dødt over hele linja her
    Hva i alle dager har det og si! Synes du at 32000.- i avslag på en 3 mnd gammel forsterker er for lite kontra dagens nypris!!!!!
    Kjøpte selv en platespiller på blackfriday ig solgte den i dag til 200.- mindre enn hva jeg selv ga men fortsatt langt under dagens nypris!
    Hvor mye % avslag synes du at nesten ubrukte 3 mnd gamle produkter burde ligge på kontra nypris ?
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Hvem stakk av med M30.1?

    I liker ikke deg :(
     
    • Liker
    Reaksjoner: ugn

    Grønn hvit mann

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    29.09.2012
    Innlegg
    86
    Antall liker
    33
    Brukt er brukt, okke som ...

    I utgangspunktet vil jeg ikke betale mer enn 60% av dagens nypris for noe som helst. Som kjøper har jeg liten viten om hva gjenstanden har vært utsatt for. Om selgeren sier de har vært i bruk i 10/15 timer, hvordan kan man sjekke det. La oss si ny høytalere, som selgeren sier har vært i brukt i 10/15 timer, men kjørt på full guffe, og vel så det. Som kjøper kan jeg ikke vite hvordan de er behandlet og må ta selgerens ord som god fisk.

    ... så brukt er brukt, okke som ...

    Men hva er rett bruktpris. Er 60% av prisen som kjøperen har betalt den rette prisen?
    Kjøpte nettopp ett par Quad Z-3 høytalere. I følge tester verden rundt, er prisen på de i NOK nær 40K. I Norge har de vært prissatt til 38K, men fikk kjøpt de fra DK via deres norske nettside til en pris på 17K inkl frakt og alt. En som har kjøpt de til fullpris, altså til 38K vil nødig selge de til under 23K, som er ca 60% av nyprisen + frakt.

    Jeg er gammel hifi nerd og fikk faktisk min hifi oppvåkning med nettopp Quad sine Elektrostatiske høytalere og forsterkere i hine hårde dager, men det er snart en mannsalder siden og jeg har ikke vært så opptatt med å følge med på markedet, så jeg er faktisk grønn innen dagens hifi merker om hva som er bra, eller ikke bra. Jeg er dog opptatt av god lyd, og ikke så opptatt av at det skal være det ultimate, for jeg vet at den største begrensningen hos meg for å oppnå den musikalske nirvana er faktisk rommet. "Slangeolje" rister jeg på hue av. Det vil jeg ikke kjøpe, men hva er godt nok for meg?
    Det er det jeg ikke vet, jeg må stole på tester, og at de som skriver de kan beskrive produktene godt nok til at jeg kan vite om de er noe for meg, og at prisen står i forhold til det faktiske kravet jeg har for produktet.

    Jeg kjøpte i sin tid de kritikerroster høytalerne, XTZ 99.26. De skulle være så h....... bra, men det var de ikke. Ikke før de kom med et nytt delefilter og de fikk da nytt navn, XTZ 99.26 Mk II. Da ble de bra, til prisen, og jeg slapp å kjøpe Sub. Gikk ikke bedre enn at jeg både brente og sprengte de, og i høst kom høytalerne i en enda ny versjon. Nemlig XTZ 99.26 Berryllium. De skal lyde som himmelriket til en nypris på 20K. For meg ville kostnaden bli 9,5K for delefilter og Berryllium, + bass/mellomtone høytaler enda til 3K, slik at totaltprisen med alt ville kommet på nær 13K for å få de i stand igjen. Det er da man begynner å se seg rundt i markedet, for å finne noe vel så bra eller bedre, og derfor endte jeg opp med Quad Z-3.

    Nå har jeg noen nydelig høytaler kasser som står i fare for å bli brensel på fjernvarmeanlegget. Tviler på at noen vil gi en pris for de, siden det vil koste 13K for å få lyd i de. Så er mitt spørsmål, hva er verdien for brukt utstyr, når man vet at det forringes kjapt etter bruk. Elektronikk er ikke laget for å vare evig, ei heller høytalere eller noe innen Hifi. Det er meget dyrt å reparere, om man i det hele tatt finner nødvendig kompetanse for det, om man da selv ikke innehar nødvendig kompetanse. Jeg er bare en jevn forbruker som ikke innehar den kompetansen, men vil ha god lyd og hvem skal jeg tro på?
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8
    60% av ny pris uansett timer og alder!!! Ja vi Nordmenn er rare dyr
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.982
    Antall liker
    13.398
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    må jeg minne folk om at dette var ment som en tips tråd
    om man så velger å agere på tipsene er en personlig vurdering, som hver og en får gjøre selv
    ingen mening i å krangle her
    enten slår man til, pruter og blir enig, ellers så gjør man ikke
    simpe as that
    fortsatt god helg....
    "piece brothers" :D
     

    t.h

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2018
    Innlegg
    211
    Antall liker
    270
    Torget vurderinger
    1
    Da får dere heller ta en runde rundt og stæla da.
    Fordi? Er det noe som skal finansieres ved salg..? 30000 er for dyrt, punktum.

    Den var drøy, borderline ufin faktisk, har absolutt ingen ting med selgeren å bestille, har aldri hatt heller. Men at det er god lyd verdt prisen gidder jeg ikke diskutere en gang når en ser/hører på mye forskjellig rundt om.
    Greit nok. Markedet gir prisen. To tidligere eiere av denne type høyttalere har gitt vesentlig mindre, men det har sikkert ikke noe å si..
    Bruktpriser på hifi i Norge er stort sett helt bort i natta lave. Folk skal stort sett ha strøkne ting til 20-25% av nypris, ellers er det tenners gnissel. Slik jeg ser det har man to muligheter ved salg i Norge:
    1. Pris det latterlig lavt og selg raskt til folk som primært kjøper basert på pris.
    2. Pris det til ca. halv pris (som fremdeles er billig) og vent på en som skal ha akkurat det du selger.

    I dette tilfellet er det priset til ca. halv pris, sikkert med litt prutningsmonn og hvis du er ute etter akkurat denne høyttaleren (som ikke omsettes særlig ofte) kan jeg ikke se noen problemer med det.

    HCS dine intetsigende mistenkeliggjøringer vi jeg ha meg frabedt!

    Når det gjelder pris på mine Chario Ursa Major er jeg uenig med dere som mener dette er en upris.
    Men markedet som bestemmer, og man tilpasser seg litt etter litt.
    Mitt inntrykk er at brukt hifi, ofte er tungsolgt her på berget, med mindre man selger for 30% av nypris.

    Hva gjelder prissetting av mine Chario Ursa Major, begrunner jeg min uenighet i følgende:
    1) Prisantydning er ca 50% av nypris i 2014 og 30% av nypris når Maxwell hadde agentur på dem.
    2) Godlyd pr krone, vektlegger jeg vesentlig mer en å "gjøre et godt kjøp" basert på kroner og øre. Det burde fler ha fokus på!
    -Ursa major er blant de beste kommersielle ht jeg har hatt. Ca: 20-30 par siste 15 år. Alt fra: RF7II, SA Ranger, Gallo3.5, LX521, AA Zero 1XD etc
    3) Som flere har kommentert i diskusjonen er det alltid rom for forhandling av pris, frakt etc. Det er tross alt en gentlemen's lidenskap dette vi baler med, er det ikke?
     

    budda

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    444
    Antall liker
    174
    Sted
    Mandal
    Torget vurderinger
    8
    Tulletråd dette, uansett... De som vil ha alt tilnærmet gratis syns gjerne ting er altfor dyrt, mens de som sliter med å selge opplever det motsatt. Jeg har f.eks lagt ut min Accuphase E-650 for kr.60.000,-. Brukt 10 toppen 15 timer og som ny med veiledende pris kr.110.000,-. Aldri fått æren av godt kjøp stemplet her og heller ikke solgt. Altså altfor kostbar. Hva mener "ekspertisen" er riktig pris for at den skal bli et godt kjøp? Tulletråd, der jeg også mener å se at man gjerne hauser opp produkter som selges av venner og bekjente, som gode kjøp.
    Man må vel regne med å tape 25-35 % av hva man har betalt om man kjøper nytt og selger med en gang igjen.Dessverre får nok andre også det gode og hemmelige tilbudet.
     
    • Liker
    Reaksjoner: LMC

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.143
    Antall liker
    1.139
    Torget vurderinger
    10
    Tulletråd dette, uansett... De som vil ha alt tilnærmet gratis syns gjerne ting er altfor dyrt, mens de som sliter med å selge opplever det motsatt. Jeg har f.eks lagt ut min Accuphase E-650 for kr.60.000,-. Brukt 10 toppen 15 timer og som ny med veiledende pris kr.110.000,-. Aldri fått æren av godt kjøp stemplet her og heller ikke solgt. Altså altfor kostbar. Hva mener "ekspertisen" er riktig pris for at den skal bli et godt kjøp? Tulletråd, der jeg også mener å se at man gjerne hauser opp produkter som selges av venner og bekjente, som gode kjøp.
    Man må vel regne med å tape 25-35 % av hva man har betalt om man kjøper nytt og selger med en gang igjen.Dessverre får nok andre også det gode og hemmelige tilbudet.
    Hva du vet... I så fall ikke rart det etter hvert går til h... med bransjen.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8
    Den var drøy, borderline ufin faktisk, har absolutt ingen ting med selgeren å bestille, har aldri hatt heller. Men at det er god lyd verdt prisen gidder jeg ikke diskutere en gang når en ser/hører på mye forskjellig rundt om.
    Greit nok. Markedet gir prisen. To tidligere eiere av denne type høyttalere har gitt vesentlig mindre, men det har sikkert ikke noe å si..
    Bruktpriser på hifi i Norge er stort sett helt bort i natta lave. Folk skal stort sett ha strøkne ting til 20-25% av nypris, ellers er det tenners gnissel. Slik jeg ser det har man to muligheter ved salg i Norge:
    1. Pris det latterlig lavt og selg raskt til folk som primært kjøper basert på pris.
    2. Pris det til ca. halv pris (som fremdeles er billig) og vent på en som skal ha akkurat det du selger.

    I dette tilfellet er det priset til ca. halv pris, sikkert med litt prutningsmonn og hvis du er ute etter akkurat denne høyttaleren (som ikke omsettes særlig ofte) kan jeg ikke se noen problemer med det.
    HCS dine intetsigende mistenkeliggjøringer vi jeg ha meg frabedt!

    Når det gjelder pris på mine Chario Ursa Major er jeg uenig med dere som mener dette er en upris.
    Men markedet som bestemmer, og man tilpasser seg litt etter litt.
    Mitt inntrykk er at brukt hifi, ofte er tungsolgt her på berget, med mindre man selger for 30% av nypris.

    Hva gjelder prissetting av mine Chario Ursa Major, begrunner jeg min uenighet i følgende:
    1) Prisantydning er ca 50% av nypris i 2014 og 30% av nypris når Maxwell hadde agentur på dem.
    2) Godlyd pr krone, vektlegger jeg vesentlig mer en å "gjøre et godt kjøp" basert på kroner og øre. Det burde fler ha fokus på!
    -Ursa major er blant de beste kommersielle ht jeg har hatt. Ca: 20-30 par siste 15 år. Alt fra: RF7II, SA Ranger, Gallo3.5, LX521, AA Zero 1XD etc
    3) Som flere har kommentert i diskusjonen er det alltid rom for forhandling av pris, frakt etc. Det er tross alt en gentlemen's lidenskap dette vi baler med, er det ikke?
    Liker disse høyttalerne selv. De har en behagelig litt eldre Sonus Faber lyd. De mangler litt i toppen samt dynamikk og bass kontroll. Helt motsatt av hva du opplever. Da er det nok bedre å ikke skrive så mye om selve lyd opplevelsen da neste kjøper kan få helt motsatt inntrykk.
    Disse vet jeg kostet 60 for godt over 10 år siden. Mine var vel prissatt til rundt 20 både av meg og forrige eier samt et par andre på brukten men som du sier markedet bestemmer.
    Ser uansett at det ikke er lett og selge da folk gjerne skal ha 50% avslag på produkter som ikke engang er innspilt
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.143
    Antall liker
    1.139
    Torget vurderinger
    10
    jeg sitter til jeg får det jeg vil...så får det ta den tiden det trenger....:rolleyes:
    Just presis. Hadde alle vært så standhaftige som deg ville det nok vært andre tilstander på bruktmarkedet...:cool:
     

    t.h

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2018
    Innlegg
    211
    Antall liker
    270
    Torget vurderinger
    1
    Ja, du har et poeng. Personlige preferanser varierer tildels mye.
    De omtaler jeg har lest samsvarer mer med mine opplevelser av ht's lydsignatur, enn det du her beskriver.
    Jeg er enig med toppen, den er fløyelsmyk. Finnes høyttalere som spiller klarere og med mer krydder i toppen. Dette blir en smakssak. Dem som foretrekker den "italienske signaturen" styrer gjerne unna German physiks og div electrostat merker.
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.952
    Antall liker
    765
    Kjøp billig, selg dyrt :cool:
    Ja, minner meg litt om de som er skråsikre på at de ikke taper penger på elbil hvis de kjøper bilen nå. Jeg undrer meg litt over hvem som skal kjøpe disse dyre brukte elbilene om noen år. Ok, beklager OT.
     

    Hemispheres

    Rush fan (og litt Tool)
    Ble medlem
    10.11.2011
    Innlegg
    1.556
    Antall liker
    1.094
    Sted
    Lund, Krs
    Torget vurderinger
    183
    Den var drøy, borderline ufin faktisk, har absolutt ingen ting med selgeren å bestille, har aldri hatt heller. Men at det er god lyd verdt prisen gidder jeg ikke diskutere en gang når en ser/hører på mye forskjellig rundt om.
    Greit nok. Markedet gir prisen. To tidligere eiere av denne type høyttalere har gitt vesentlig mindre, men det har sikkert ikke noe å si..
    Bruktpriser på hifi i Norge er stort sett helt bort i natta lave. Folk skal stort sett ha strøkne ting til 20-25% av nypris, ellers er det tenners gnissel. Slik jeg ser det har man to muligheter ved salg i Norge:
    1. Pris det latterlig lavt og selg raskt til folk som primært kjøper basert på pris.
    2. Pris det til ca. halv pris (som fremdeles er billig) og vent på en som skal ha akkurat det du selger.

    I dette tilfellet er det priset til ca. halv pris, sikkert med litt prutningsmonn og hvis du er ute etter akkurat denne høyttaleren (som ikke omsettes særlig ofte) kan jeg ikke se noen problemer med det.
    HCS dine intetsigende mistenkeliggjøringer vi jeg ha meg frabedt!

    Når det gjelder pris på mine Chario Ursa Major er jeg uenig med dere som mener dette er en upris.
    Men markedet som bestemmer, og man tilpasser seg litt etter litt.
    Mitt inntrykk er at brukt hifi, ofte er tungsolgt her på berget, med mindre man selger for 30% av nypris.

    Hva gjelder prissetting av mine Chario Ursa Major, begrunner jeg min uenighet i følgende:
    1) Prisantydning er ca 50% av nypris i 2014 og 30% av nypris når Maxwell hadde agentur på dem.
    2) Godlyd pr krone, vektlegger jeg vesentlig mer en å "gjøre et godt kjøp" basert på kroner og øre. Det burde fler ha fokus på!
    -Ursa major er blant de beste kommersielle ht jeg har hatt. Ca: 20-30 par siste 15 år. Alt fra: RF7II, SA Ranger, Gallo3.5, LX521, AA Zero 1XD etc
    3) Som flere har kommentert i diskusjonen er det alltid rom for forhandling av pris, frakt etc. Det er tross alt en gentlemen's lidenskap dette vi baler med, er det ikke?
    Lykke til :) ;-) Dårlige ht (i forhold til pris) kjøpt av norges største hifi svindler/maxwell :) Ville sagt 1/6 om du er heldig og de er pene :)
     
    Sist redigert:

    Hb 52

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2014
    Innlegg
    944
    Antall liker
    717
    Torget vurderinger
    10
    ER DET MULIG ?
    DETTE ER INGEN DISKUSJONSTRÅD !!
     

    t.h

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2018
    Innlegg
    211
    Antall liker
    270
    Torget vurderinger
    1
    Lykke til :) ;-) Dårlige ht (i forhold til pris) kjøpt av norges største hifi svindler/maxwell :) Ville sagt 1/6 om du er heldig og de er pene :)
    Dette blir jo bare bedre og bedre ;)

    Takk for din hyggelig lykke hilsen :-*
    Snitt prisen på hifishark ligger på ca 3500eur a' 33 900 nok.
    Hvis du opplever disse som dårlige høyttalere til prisen, mistenker jeg at det som er dårlig, er nærmere deg enn du tror.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8
    Lykke til :) ;-) Dårlige ht (i forhold til pris) kjøpt av norges største hifi svindler/maxwell :) Ville sagt 1/6 om du er heldig og de er pene :)
    Dette blir jo bare bedre og bedre ;)

    Takk for din hyggelig lykke hilsen :-*
    Snitt prisen på hifishark ligger på ca 3500eur a' 33 900 nok.
    Hvis du opplever disse som dårlige høyttalere til prisen, mistenker jeg at det som er dårlig, er nærmere deg enn du tror.
    Jeg synes det er meget flotte høyttalere men litt dyre med tanke på alder og de låter vel stikk motsatt av hva selger skriver men det er min mening :)
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.661
    Antall liker
    2.141
    Torget vurderinger
    8
    Ja er vel det! Alt er jo smak men når man skriver hvordan en høyttaler låter inen annonse som er stikk motsatt av egen erfaring så er det vel greit å svare
     

    t.h

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2018
    Innlegg
    211
    Antall liker
    270
    Torget vurderinger
    1
    Ja er vel det! Alt er jo smak men når man skriver hvordan en høyttaler låter inen annonse som er stikk motsatt av egen erfaring så er det vel greit å svare
    Djeses mann, du gir deg ikke du!
    En og samme (tradisjonel kasse) høyttaler, kan oppleves svært forskjellig fra rom til rom.
    Skjønner ikke poenget med å rakke ned på andres inntrykk og annonser (spesielt når de sammenfaller med fagpresse og uavhengige tester) Tror du med fordel kan lese deg opp på samspill mellom rom, akustikk og høyttaler. Spesielt hva angår tradisjonelle høyttalerkonstruksjoner. Så kan du dernest lese andres inntrykk av denne høyttaleren i Chario tråden.
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    991
    Antall liker
    751
    Torget vurderinger
    8
    Ja er vel det! Alt er jo smak men når man skriver hvordan en høyttaler låter inen annonse som er stikk motsatt av egen erfaring så er det vel greit å svare
    Djeses mann, du gir deg ikke du!
    En og samme (tradisjonel kasse) høyttaler, kan oppleves svært forskjellig fra rom til rom.
    Skjønner ikke poenget med å rakke ned på andres inntrykk og annonser (spesielt når de sammenfaller med fagpresse og uavhengige tester) Tror du med fordel kan lese deg opp på samspill mellom rom, akustikk og høyttaler. Spesielt hva angår tradisjonelle høyttalerkonstruksjoner. Så kan du dernest lese andres inntrykk av denne høyttaleren i Chario tråden.
    Så kan jo du google sammenheng mellom alder og pris på brukt hifi ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn