Vilt!
Noen er glade nå. Ny pris nå er over 100k.
Noen er glade nå. Ny pris nå er over 100k.
912 til 35k er et helt skrullete godt kjøp.
|
912 til 35k er et helt skrullete godt kjøp.
Fyren er en lurendreier.Igang igjen? 38 000 for en Harbeth Compact 7ES-3 - YEEEEEES:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159327224&nocache=1570314777153
Årsaken til prisen:
MX-Tunet I.H.T. egenspesifisert Reference hen mot U.S.-made - Viola Audio Labs. I tillegg er produktet balansert med sammenføyningsteknologi. * - O.F.M. behandlet membransamlinger. * - Inkl. Organic Master Solution. * - Inkl. Spesialbygde Stands. Prosesserings-tid: 22851 Timer.
Kanskje inkludert healing på kjøpet?
Han er også "Finn bruker" nå, altså ikke verifisert bruker.Legg merke til "Privat salg" i annonsen - mao en skal gi fra seg alle rettigheter som man har ift kjøpsloven.
Dette er svindel og bedrag så det holder.
Johan-Kr
Jeg tillot meg å sende en forespørsel om HT, og lurte på hva "balansert med sammenføyningsteknologi" betyr.Legg merke til "Privat salg" i annonsen - mao en skal gi fra seg alle rettigheter som man har ift kjøpsloven.
Johan-Kr
optimalisert individuelt parvis? jaha?Jeg tillot meg å sende en forespørsel om HT, og lurte på hva "balansert med sammenføyningsteknologi" betyr.Legg merke til "Privat salg" i annonsen - mao en skal gi fra seg alle rettigheter som man har ift kjøpsloven.
Johan-Kr
Fikk svar: ""Balansert med sammenføyningsteknologi betyr at alt mekanisk er optimalisert individuelt parvis."
Jau, og videre "Jeg har ikke bilder av denne konkrete prosessen, men jeg skal prøve å forklare Deg på en enkel måte. I alle maskin-sammenskrudde produkter med maskineri som skal forholde seg til divergente deler ( f.eks en diskant som har litt forskjellig form og fasthet i chassiset ) - og som har standard dreie-moment ( f.eks. et standard fastsatt moment på skru-drillen - som brukes til å skru alle skruene som finnes i høyttaleren ) vil kunne forbedres - og erfaringsmessig bety forbløffende mye på produktet ( høyttaleren ) sitt presterende. Mvh" og "Du får en helt annen dynamikk med påfølgende detaljer i dybden og bredden av lydbildet. Høytalerne vil tåle mer pådrag og phasen harmoniserer i en langt større grad. Du kan få høre dem i morgen mellom 13 og 17 f.eks. Jeg tar kontant og ikke kort. Mvh."optimalisert individuelt parvis? jaha?Jeg tillot meg å sende en forespørsel om HT, og lurte på hva "balansert med sammenføyningsteknologi" betyr.Legg merke til "Privat salg" i annonsen - mao en skal gi fra seg alle rettigheter som man har ift kjøpsloven.
Johan-Kr
Fikk svar: ""Balansert med sammenføyningsteknologi betyr at alt mekanisk er optimalisert individuelt parvis."
Bodde i Tønsberg (Tolvsrød) på 60 og 70 tallet.den gamle innmaten til kilden kino i tønsberg.
her er det vel mye kult for den nevenyttige.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159427330
Må ikke mobbe folk som har tippaJau, og videre "Jeg har ikke bilder av denne konkrete prosessen, men jeg skal prøve å forklare Deg på en enkel måte. I alle maskin-sammenskrudde produkter med maskineri som skal forholde seg til divergente deler ( f.eks en diskant som har litt forskjellig form og fasthet i chassiset ) - og som har standard dreie-moment ( f.eks. et standard fastsatt moment på skru-drillen - som brukes til å skru alle skruene som finnes i høyttaleren ) vil kunne forbedres - og erfaringsmessig bety forbløffende mye på produktet ( høyttaleren ) sitt presterende. Mvh" og "Du får en helt annen dynamikk med påfølgende detaljer i dybden og bredden av lydbildet. Høytalerne vil tåle mer pådrag og phasen harmoniserer i en langt større grad. Du kan få høre dem i morgen mellom 13 og 17 f.eks. Jeg tar kontant og ikke kort. Mvh."optimalisert individuelt parvis? jaha?Jeg tillot meg å sende en forespørsel om HT, og lurte på hva "balansert med sammenføyningsteknologi" betyr.Legg merke til "Privat salg" i annonsen - mao en skal gi fra seg alle rettigheter som man har ift kjøpsloven.
Johan-Kr
Lurer på hvilken svadagenerator fyren bruker...
Jeg er på leting etter rør dac så dette er en bra pris ?ad1865n-k, r-core trafo, burson opamp, mundorf supreme cap og rørutgang burde vel trykke på de riktige knappene for multibit r2r entusiaster?
skrudd sammen i kina, aner ikke hva nyprisen er.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=149259977
Ble linket til forrige sidehttps://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159907138 deal of the year.... hvis det ikke blir budrunde på det her
Billigere enn på brukten
Åja og ingen som har kjøpt de? Hadde kjøpt de sjøl, men orker ikke kjøreturen ....Ble linket til forrige sidehttps://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159907138 deal of the year.... hvis det ikke blir budrunde på det her
Dette er Maxwell Audio, en karikatur i markedet som tidligere har fått sterk kritikk for å føre modifiserte varer uten godkjenning fra produsent. Dette er deler av hans konkursbo som nå legges ut, nå under skjult profil pga tidligere omtale. Stereoplus skrev vel en lengre sak om ham for en stund tilbake, lenket tidligere i tråden.Dette her burde i prinsippet være et godt kjøp, hvis det dreier seg om nye høyttalere, fra he-who-shall-not-be-named i Stavanger: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159993302
(konevennlige smale gulvstående høyttalere som minner om German Physiks, med gode anmeldelser internasjonalt)
Men: Er det noen som vet om han faktisk gjør endringer i høyttalerne? Betyr dette at faktiske endringer har blitt gjort? "MX-Tunet I.H.T. egenspesifisert Reference", "balansert med sammenføyningsteknologi", og "Delefilteret vil da bli i i.h.t. egenspesifikasjon", osv. I så fall slutter det jo å være et godt kjøp, hvis de er tuklet med. Spørsmålet er om dette er noe han bare sier, men ikke gjør, eller om han faktisk gjør ting og tang inni høyttalerne. Noen som vet?
Forstår. Takk. Ja, jeg vet jo hvem det er, men visste ikke om han faktisk gjorde modifiseringer eller bare hevdet at han gjorde det. Da er det nok best å holde seg unna, ja.Dette er Maxwell Audio, en karikatur i markedet som tidligere har fått sterk kritikk for å føre modifiserte varer uten godkjenning fra produsent. Dette er deler av hans konkursbo som nå legges ut, nå under skjult profil pga tidligere omtale. Stereoplus skrev vel en lengre sak om ham for en stund tilbake, lenket tidligere i tråden.Dette her burde i prinsippet være et godt kjøp, hvis det dreier seg om nye høyttalere, fra he-who-shall-not-be-named i Stavanger: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159993302
(konevennlige smale gulvstående høyttalere som minner om German Physiks, med gode anmeldelser internasjonalt)
Men: Er det noen som vet om han faktisk gjør endringer i høyttalerne? Betyr dette at faktiske endringer har blitt gjort? "MX-Tunet I.H.T. egenspesifisert Reference", "balansert med sammenføyningsteknologi", og "Delefilteret vil da bli i i.h.t. egenspesifikasjon", osv. I så fall slutter det jo å være et godt kjøp, hvis de er tuklet med. Spørsmålet er om dette er noe han bare sier, men ikke gjør, eller om han faktisk gjør ting og tang inni høyttalerne. Noen som vet?
Kort fortalt : jeg ville styrt unna. I aller beste fall er det minimale modifiseringer, men med Maxwells renommé er dessverre bruktprisen på slike modifiserte varer nok ganske laber.
Disse Harbeth-høyttalerne koster nye ca 34.000,- hos Mala, og 'modifiseringen' som påstås å ta 2,5 år (balansert sammenføyningsteknologi) dreier seg om å etterstramme skruene som fester elementene i høyttaleren. Han kaller det også 'valutajustert' verdi når han skriver at de er verd 100.000,-.Forstår. Takk. Ja, jeg vet jo hvem det er, men visste ikke om han faktisk gjorde modifiseringer eller bare hevdet at han gjorde det. Da er det nok best å holde seg unna, ja.Dette er Maxwell Audio, en karikatur i markedet som tidligere har fått sterk kritikk for å føre modifiserte varer uten godkjenning fra produsent. Dette er deler av hans konkursbo som nå legges ut, nå under skjult profil pga tidligere omtale. Stereoplus skrev vel en lengre sak om ham for en stund tilbake, lenket tidligere i tråden.Dette her burde i prinsippet være et godt kjøp, hvis det dreier seg om nye høyttalere, fra he-who-shall-not-be-named i Stavanger: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159993302
Kort fortalt : jeg ville styrt unna. I aller beste fall er det minimale modifiseringer, men med Maxwells renommé er dessverre bruktprisen på slike modifiserte varer nok ganske laber.
Ja synd sånt skjer med folk.Jeg kjenner mannen og det tippet for han for mange år siden
mvh