har du fått denne? likte du den?Unterwegs...Har veldig sans for denne, fantastisk inspilling er det også. Vanvittig dynamik!
hybrid sacd.
Revolutionary [Includes Bonus DVD] - Cameron Carpenter | Songs, Reviews, Credits, Awards | AllMusic
Cameron Carpenter - Revolutionary(2008 )
Vis vedlegget 281740
Ja, fikk den rett før jul, men den har ligget på jobben, glemt å ta den med hjem!! Rapport følger.har du fått denne? likte du den?Unterwegs...Har veldig sans for denne, fantastisk inspilling er det også. Vanvittig dynamik!
hybrid sacd.
Revolutionary [Includes Bonus DVD] - Cameron Carpenter | Songs, Reviews, Credits, Awards | AllMusic
Cameron Carpenter - Revolutionary(2008 )
Vis vedlegget 281740
Mvh
Kjetil
Jeg er ikke den som leter ivrigst etter orgelinnspillinger, men jeg ville vel tro at BIS kan ha noe.Jeg er på utkikk etter Bach og BWV 639 - gjerne på cd/sacd /blu-ray- noen anbefalinger?
En god ting kan ikke sies for ofte... denne plata er det ultimate orgelopptak på CD. Krystallklart, stort, åpent, dype saftige toner uten at det blir for mye.Her en Bach som låter ok+....
Vis vedlegget 281123
During the recording of the digital masters and the subsequent transfer to disc, the entire audio chain was transformerless. The signal was not passed through any processing device (i.e., compression, limiting, or equalization) at any step during production.
Sampling frequency conversion of Telarc's Soundstream digital master to the Compact Disc was accomplished with the Studer SFC-16 sampling frequency converter. The digital information was not subject to any analog intersteps, thus preserving the integrity of the original digital master.
http://www.discogs.com/Michael-Murr...regational-Church-Los-Angeles/release/1573196
Da kan jeg anbefale denne CD boksen (som også inneholder BWV 639):Jeg er på utkikk etter Bach og BWV 639 - gjerne på cd/sacd /blu-ray- noen anbefalinger?
Ja, og så er det veldig godt lyd/bra innspillinger.Takk for tips! mye musikk for en billig penge der.