trondav
Hi-Fi entusiast
Regner med at det var denne det ble siktet til: https://www.hifisentralen.com/butikk/topping-dx5-d-a-konverter/
Nei, det var en streamer……hvorvidt det er fra Topping er jeg litt usikker på.Regner med at det var denne det ble siktet til: https://www.hifisentralen.com/butikk/topping-dx5-d-a-konverter/
Greit nok, men jeg synes det er nok med bokser, fjernkontroller og «mobilladere» som det er.^ Det er jo bare å koble på en slik, så har du plenty med innganger:
Vis vedlegget 803071
Har en slik selv, og det funker fint
Det er helt riktig. Det er to produkter som det ventes på.Nei, det var en streamer……hvorvidt det er fra Topping er jeg litt usikker på.
Er streameren også et Toppingprodukt?Det er helt riktig. Det er to produkter som det ventes på.
Topping DX5 ankom lager i dag, men det ventes på en streamer som ikke kommer før i slutten av måneden.
Nei, streameren kommer fra en annen leverandør. Topping ønsker ikke å gå inn i dette markedet, men de har kjennskap til det meste som beveger seg i Shenzhen, og streameren som tas inn ble anbefalt til deres produkter.Er streameren også et Toppingprodukt?
Den kan godt stå på døgnet rundt selv om den blir nokså lunken. Hvis den ikke mottar signal så kan en velge å la den gå i standby automatisk, men ikke noe farlig å la den stå på hele tiden såfremt den ikke står inneklemt slik at den ikke får tilfredsstillende kjøling.Har fått anskaffet meg en D90SE her.
Må spørre folket, lar dere den stå på 24/7 eller setter dere den i standby ?
Kjenner den blir sånn passe lunken når den har stått på så har pr nå selv satt den i Standby.
Akkurat.Den kan godt stå på døgnet rundt selv om den blir nokså lunken. Hvis den ikke mottar signal så kan en velge å la den gå i standby automatisk, men ikke noe farlig å la den stå på hele tiden såfremt den ikke står inneklemt slik at den ikke får tilfredsstillende kjøling.
Er det skilnad å snakke om mellom D90 og D90SE?Har fått anskaffet meg en D90SE her.
Må spørre folket, lar dere den stå på 24/7 eller setter dere den i standby ?
Kjenner den blir sånn passe lunken når den har stått på så har pr nå selv satt den i Standby.
Nja, for å gjøre en forskjell på det punktet må det være en eldre modell av D90 enn Arve sin, som er en D90 MQA(?). Men med Spotify som strømmetjeneste er det ikke en aktuell problemstilling uansett.Du slipper ihvertfall å støtte MQA med en D90.
På en annen side er det vel bare MQA-støtte som er forskjellen på D90 og D90 MQA, eller? I motsetning til D90(/D90 MQA) vs D90SEOk, D90 og D90 MQA er 2 forskjellige modeller. Gikk ut fra at han mente D90 siden det var det han skrev. Med D90 MQA har det allerede blitt betalt til MQA
....hvorav 17 kroner og 90 øre utgjorde lisens til MQA?Tror det er eneste forskjellen ja. MQA modellen var 100USD dyrere.
Hei, noen oppdateringer jeg har gått glipp av? (Litt utålmodig, sitter med fingeren på kjøpsknappen på en annen streamer også )Nei, streameren kommer fra en annen leverandør. Topping ønsker ikke å gå inn i dette markedet, men de har kjennskap til det meste som beveger seg i Shenzhen, og streameren som tas inn ble anbefalt til deres produkter.
Innen utgangen av denne uken vil jeg legge ut nyhet i nettbutikken som forklarer alt om produktet.
Info kommer i kveld på nettsidenHei, noen oppdateringer jeg har gått glipp av? (Litt utålmodig, sitter med fingeren på kjøpsknappen på en annen streamer også )
Mono-amp?
Nei, det er visst halvveis riktig iht Topping, ref Facebook linken. Tolker det slik at det blir en stereo forsterker.Mono-amp?
LA90 kan kjøres i stereo eller mono og er en Klasse A/B forsterker. Jeg har fått tilsendt alle data, men har ikke lov til å si noe før 26 april.Nei, det er visst halvveis riktig iht Topping, ref Facebook linken. Tolker det slik at det blir en stereo forsterker.
Spiller Wiim Spotify gapless?Info kommer i kveld på nettsiden
Hos meg spiller den fullstendig "gapless" med Spotify.Spiller Wiim Spotify gapless?
Men ikke i følge linken du la ved.Hos meg spiller den fullstendig "gapless" med Spotify.
[UPDATED] The Wiim Mini is now bit-perfect and fully gapless | Darko.Audio
This €99 network streamer becomes an even bigger bargain.darko.audio
Jeg testet nettopp et album hvor sangene skal gå helt uavbrutt mellom hverandre, og ingen gap/ventetid mellom sangene hos meg. Jeg ser kun at jeg har gått fra spor 1 til spor 2 på displayet.Men ikke i følge linken du la ved.
UPDATE 17th March 2022: Not quite — the Wiim Home app still slices tiny gaps of silence between tracks.
Jøss, dette her kan jo både målemafiaen og lytteekspertene like. Noe for begge leire.Måling av nye LA90
FyttirakkernMeasurements of Topping LA90 PowerAMP 拓品LA90 - L7Audiolab
台式设备 记得我是在2020年年初买的 Benchmark AHB2 ,因为我震惊于它的性能,我心里觉得……不可能有测量结果比它更好的功放了……后来有一天和我得到一张测试图……我……我当时并不服气:你这是实验室制作,人家AHB2是零售产品!于是两年后我拿到了 Topping LA90www.l7audiolab.com
Det er vel på papiret og i fantasien^Lytteekspertene hører kanskje lavereordens harmoniske ved -130 dB?
Helt enig med Bambadoo: Fyttirakkern. En ledning med forsterkning.
Er brokobling egentlig av særlig aktualitet, så lenge man snakker 8 Ohm?2x36w i 8ohm. tror ikke denne vil selge særlig, de som ikke trenger mer effekt enn det er muligens allerede i rør-land, hvor de ikke bryr seg om forsvinnende lav støy og thd. så har man 2 store eksterne strømforsyninger om man brokobler. bah