Hei!Hei.
Ja PD171 er gått ut av produksjon noe som er synd, men det ryktes en PD180 som blir vesentlig dyrere. Jeg har annonse her og på Finn om å få kjøpt en PD171, så jeg krysser fingrene. Ser på flere alternativer, bl.a den Gold Note Mediterraneo jeg spør om her.
Hei. Fått det bekreftet der jeg har handlet mitt utstyr de siste 2 åra, Stereofil. Jens der har sett bilde av den nye som mest sannsynlig skal ha betegnelsen PD180.Hei!Hei.
Ja PD171 er gått ut av produksjon noe som er synd, men det ryktes en PD180 som blir vesentlig dyrere. Jeg har annonse her og på Finn om å få kjøpt en PD171, så jeg krysser fingrene. Ser på flere alternativer, bl.a den Gold Note Mediterraneo jeg spør om her.
Synd dersom PD-171A går ut av produksjon. Lillebror PD-151 når ikke helt opp til storebror i design synes jeg. Kan ikke finne noe informasjon om at den skal erstattes noe sted. Fint om du kan bekrefte kilde. Ser den fortsatt står på lista hos Lydforetaket og hos forhandlere i Sverige og Danmark bla.
Vis vedlegget 571230
Mvh Olav E
Hei igjen.Håper du får tak i en.
Grattis! Du får legge ut noen snasne bilder når du får den. Mvh Olav EHei igjen.
Da ble det en ubrukt demo fra importør, Luxman PD171AL, Stereofil monterer en Ortofon TA-110 arm og en Audio Note IQ3 PU, bestilte samtidig et nytt rack fra Solid Tech, Radius Cinema 8 i Valnøtt/sorte ben, glede seg glede seg.