Hei har en hifi kompis som har disse mono blokkene som reserve amper(lite brukt ) svære beist ,spiller flott 160w SE
Hørte rykter om det ja for ca et år siden - at det var et par på vestlandet en steds.... Fantastiske forsterkere!Hei har en hifi kompis som har disse mono blokkene som reserve amper(lite brukt ) svære beist ,spiller flott 160w SE
Helt klart... For meg betyr "good looking" at form som følge av funksjon nødvendigvis må diktere en del av designet, likeledes materialvalg/kvalitet og utførelse på selve det tekniske.Det er tydelig at "good looking" er et relativt begrep.....
Disse monoblokkene fra Audio Space synes jeg holder designmessig mål (leveres også m/sløveloksert front):
SLØVeloksering er ikke å spøke med. Det er en møysommelig prosess å få til.Ja, de er tøffe selv med SLØVelokserte fronter..
Jada! Det var en tidligere preamp modell som hadde litt trøbbel med innkapslede moduler, ikke power ampene.Noen av de siste der som lever i beste velgående?
Jeg har alltid syntes at EC med gullknotter var glorete, så jeg holder fremdeles på danskene. Det er ikke skikkelig stil over det før de til og med har fjernet logoen fra forsiden