Grådighetskulturen...

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Du verden så glad jeg er for at jeg aldri spiser pølser når jeg leser dette!
Og ser hva det fører til! ;D

O.
for 9 - 10 -Gilde-pølser betalast ca 40 kr når dei ikkje er på tilbod.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Det kan jeg love deg at jeg gjør, men det får være grenser.
Mannfolk på Statoil kl 0800 om morgenen som spiser pølser må jeg si forundrer meg..

Jeg har vært på slakteri i min barndom og sett hva som finnes i pølser, etter det var det en enkel beslutning og lett å leve etter..så for min del kan det godt koste skjorta! ;D

O.

O

om.s

Gjest
Minns å ha lest ett sted at man burde være glad for at man ikke vet hva pølser og politikk, er gjort av el noe sånt, begge skulle visst være noe skikkelig griseri...

Men akkh..pølser er i hvertfall godt, Skjeggerøeds wiener med Bergbys sennep og Chili ketchup m/lompe og rå løk, mmmm, yummi!, jeg må til Norge snart!, Svenskene kan ikke dette med pølser.....

mvh

G

Gjestemedlem

Gjest
Minns å ha lest ett sted at man burde være glad for at man ikke vet hva pølser og politikk, er gjort av el noe sånt, begge skulle visst være noe skikkelig griseri...
FrP er vel politikkens svar på en Hot Dog. Fett og usunt men smaker godt av og til, spesielt hvis man har vært på fylla. Paser best tilgriset med sauser og ophakket løk. Og er nok favoritten bladt norges infødte drosjesjåfører. Sprekker lett hvis man bruker for mye varme. Husk tørkerull.. og noe å svelge det ned med.

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.686
Og noe annet å skylde på når du får tarmkreft.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.837
Når man kjøper pølser og lungemos vet men iallefall hva man får.

Topp Bunn