Godt å ha deg tilbake, Grace
Noen som husker denne fra 2003. Tror ikke jeg var medlem her på HFS da, men jeg var en ivrig leser. Savner mange av de som skrev i denne tråden:
http://www.hifisentralen.no/cgi/yab...d=hifi1;action=display;num=1044299667;start=0
Ekstremt moro da, men moro også i dag.
Sven Palvig :
Du bare MÅ ha de kablene som jeg tifeldigvis selger. De er laget av sølv, og surret i gamle filler og dyppet i vann^H^H^H^H hemmelige væsker. Det blir bare så utrolig mye hull gjennom, altså. >
Robert Blindheim:
Uansett hva du velger, må det i alle fall være tykke greier. Og sølv. ikke så rent ulike de jeg selv lager og selger, egentlig.
Ivar Løkken:
Ser man på geometriegenskapene til induktansbærende konstruksjoner, i relasjon til 3.generasjons linchousen-forgreininger, er det åpenbart at zzzzzz...zzzzzzz
grace:
Det kan på nåværende tidspunkt ikke utelukkes at herværende person, på et gitt tidspunkt i frem- eller fortid kan påtvinges et indre ønske om å uttale seg i relasjon til metalliske ledere i den hensikt å gi en yttring i sakens anledning. Konklusjonen i så henseende blir at nevnte produkt ikke kan rettferdiggjøres i et nøkternt kost/nytte perspektiv, untatt i de tilfeller der konklusjonen blir fremsatt i motsatt fortegn.
R Solhaug:
Den superbillige kabelen som jeg selv har laget er den beste. Uansett! Selv mot kabler som koster 3.1415 ganger mer pr cm. Hvis du ikke skjønner det er du enten halvt døv, kjører på billig anlegg eller så er du dum i hodet. Sannsynligvis det siste.
Duelund:
har nå laget en mk.3 av verdens beste kabler, som bare jeg (og nesten Sven) skjønner noe av. I tillegg til å dyppe dem i vann^H^H^H^H hemmelig væske, sover jeg med dem under puta i en uke. I tillegg til å måtte spilles inn, må kablene også ligges inn. Hvorfor kan ikke vitenskapen forklare, men for meg fremstår det som den rene selvfølgelighet.
Lf