Transport og import Gradient Revolution fra Oslo til Tromsø

Mister Lager

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2013
Innlegg
109
Antall liker
10
Sted
Borås
Torget vurderinger
3
Som overskriften sier, så har jeg et sett Gradient Revolution stående i Oslo, som jeg gjerne skulle hatt stående i stua hjemme i Tromsø. Noen som kjører, eller har kontakter som kjører strekningen om ikke så alt for lenge? Det er de to høyttalerene, og to Granitt-plattformer som skal nordover. Høyttalerene er pakket inn i bobleplast og papp, men må alikevell behandles med litt forsiktighet.
Jeg kan eventuellt kjøre en bit i møte, hvis du ikke skal helt til Tromsø.

Gi lyd hvis du har noen tips, som kan hjelpe meg. Betaler selvsagt noen kroner for jobben!

Mvh
Ørjan
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.531
Antall liker
6.948
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Prøv å legge det ut på mittanbud.no. Jeg sparte 5-6000 på frakt av en stor ATV med transporthenger fra vestlandet til Narvik...
 

Mister Lager

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2013
Innlegg
109
Antall liker
10
Sted
Borås
Torget vurderinger
3
Takk for tips begge to! Hadde lagt ut annonse på easybring allerede, men skal teste mitt anbud også:)

Fenalaar, som i Geländewagen-Fenalaar?
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.531
Antall liker
6.948
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Ex-Geländewagen Fenalaar. Har solgt den til en kompis. da jeg begynte å nærme meg vedlikeholdsjevndøgn… Kompisen min har betydelig mere tid å bruke på å skru og mekke :)

Johan-Kr
 

Mister Lager

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2013
Innlegg
109
Antall liker
10
Sted
Borås
Torget vurderinger
3
Ah. Jeg er snart EX-Geländewagen Rossi selv. Har ikke helse til å reparere gammel G lenger, så da må den få gå videre til nye energiske fingrer. En dag skal jeg har en strøken 461 i alle fall :D

Ørjan
 

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Innlegg
1.860
Antall liker
146
Merkelig at man ikke lager en side her inne som kunne hete noe sånt som "HIFI-Expressen" eller noe. Da kan spørre om det er noen som feks skal Oslo-Bergen og som vil ta med noe utstyr i samme slengen. Man betaler da feks en hundrings eller to i drivstoff. Kanskje mer også hvis sjåfør leverer helt til døra etc.
 

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
1.751
Antall liker
880
Torget vurderinger
35
Merkelig at man ikke lager en side her inne som kunne hete noe sånt som "HIFI-Expressen" eller noe. Da kan spørre om det er noen som feks skal Oslo-Bergen og som vil ta med noe utstyr i samme slengen. Man betaler da feks en hundrings eller to i drivstoff. Kanskje mer også hvis sjåfør leverer helt til døra etc.

easybring.no er jo nettopp det, bare at det ikke er begrenset til hifiutstyr.

Solgte et par høyttalere til en fyr i Bergen, han la ut "oppdraget" på easybring og det tok et kvarter så var frakt fikset
- rimeligere og raskere enn posten og uten styr med store esker og pakking.

mvh
 
Sist redigert:

Mister Lager

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2013
Innlegg
109
Antall liker
10
Sted
Borås
Torget vurderinger
3
Easybring er utrolig fint ja. Fikk selv sendt en svintung forsterker med en hyggelig kar for noen måneder siden :)

Har fått tilbud om frakt nå, faktisk med samme transportøren, men dessverre ikke før helt i slutten av mars. Er ikke veldig glad i å vente på HiFi-stasj dessverre, så jeg håper at det dukker opp frakt tidligere.
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.531
Antall liker
6.948
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Ah. Jeg er snart EX-Geländewagen Rossi selv. Har ikke helse til å reparere gammel G lenger, så da må den få gå videre til nye energiske fingrer. En dag skal jeg har en strøken 461 i alle fall :D

Ørjan
Hadde vært litt enklere om man hadde hatt garasje. Å stå ute å gjøre alt er no' herk...

Uansett ble det litt for råflott å ha tre biler for to personer, når vi bor i ei leilighet der det er snaut med parkeringsplass...

Johan-Kr
 

Mister Lager

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2013
Innlegg
109
Antall liker
10
Sted
Borås
Torget vurderinger
3
Utemekking er ikke noe gøy i det hele tatt nei. Byttet akslinger og motor/girkasse på en kompis sin Geländewagen i 15-20 minus for noen vintrer siden. Det var en opplevelse...... Ser den med antallet biler ja. Jeg skal som sagt ha meg Geländewagen igjen fremover en gang, men da en 461 som er helt original i urørt, god stand :)
 
Topp Bunn