Til meg og. Men jeg vinner, for jeg har bryllupsdag i tillegg. HA! Slå den. 8)thomand skrev:....til thomand.
Denne fantastiske karen fyller 33 år i dag.
HIPP HIPP HURRAAAAA!!!!
;D ;D ;D
Gaver kan sendes på vanlig måte.
WOW. Nei, den klarer jeg ikke å slå tror jeg.Rhesus skrev:Til meg og. Men jeg vinner, for jeg har bryllupsdag i tillegg. HA! Slå den. 8)thomand skrev:....til thomand.
HIPP HIPP HURRAAAAA!!!!
;D ;D ;D
Ja, grattis til deg og forresten. Jeg er 36, så jeg leder.....thomand skrev:WOW. Nei, den klarer jeg ikke å slå tror jeg.Rhesus skrev:Til meg og. Men jeg vinner, for jeg har bryllupsdag i tillegg. HA! Slå den. 8)thomand skrev:....til thomand.
HIPP HIPP HURRAAAAA!!!!
;D ;D ;D
Gratulerer så mye x 2 da
33 er f"%¤ med halveis til pensjonist. FØØØØØKKK!!
Hvis jeg husker riktig, hadde du en helt tilsvarende selvgratulasjon for nøyaktig ett år siden. 32 år var det da.thomand skrev:....til thomand.
HIPP HIPP HURRAAAAA!!!!
;D ;D ;D
Giftet meg faktisk også på bursdagen min. Det var i sommer så jeg har ikke rukket å feire noe jubileum ennå da.Rhesus skrev:Til meg og. Men jeg vinner, for jeg har bryllupsdag i tillegg. HA! Slå den. 8)thomand skrev:....til thomand.
HIPP HIPP HURRAAAAA!!!!
;D ;D ;D
ai-ai-ai... vi får sende over den siste plata til: www.vassendgutane.no, det gjør nok susen.bjornh skrev:Gratulerer med dagen ja. I følge HFS nye reglement, kan man ikke bli eldre enn 33. ;D
Du mener at den vil medføre momentan død.mteinum skrev:ai-ai-ai... vi får sende over den siste plata til: www.vassendgutane.no, det gjør nok susen.bjornh skrev:Gratulerer med dagen ja. I følge HFS nye reglement, kan man ikke bli eldre enn 33. ;D
Maximum alder du kan oppnå er 33. Så fra nå av må du feire 33-årsdagen hvert år... ;Dthomand skrev:Takker så mye gutta.
bjornh: Trodde heller ikke jeg skulle bli eldre enn 33 ;D ;D
Gratulerer med dagen. Selv ligger jeg nesten fem år foran deg i løypa, så rett før jul må jeg begynne å skrive alderen min med et fire-tall først...thomand skrev:Nok en gang har den store dagen kommet.
Flaggene heises, bunader strykes, det synges i gatene.
For det var i dag, for 35 år siden, at thomand så dagens lys.
Presanger, kaker og lignende kan leveres på vanlig måte.
Og jeg feirer 35 års bryllupsdag i dag. Slå den. 8)Komponenten skrev:Grattis til alle. Hadde nylig 15 års bryllupsdag, tenk at noen har holdt ut med meg så lenge... ;D
Var det derfor du flagget?mteinum skrev:Gratulerer så meget, ja!
I dag skal jeg ut å heise flagget for fruen - hun fyller 31 idag.
;DSupertramp skrev:Var det derfor du flagget?
Trodde det var fordi jeg hadde tatt mot til meg å kjørt tunnellen for å få med meg herlighetene i "øyahallen" - kunst&kultur - ertesuppe&kringle. Flott!!