|
Stjelte den selv...Den der stjeler jeg, @Retep .
DenneHvilken skive hørtes helt fantastisk ut...?
Hør med @jorwed_ om han har en pakkeTips til hvor man kan kjøpe? Holdt på å bestille et par hundre fra ebay uk istad, helt til jeg så hva det kom på i nok. Syns det er mye å betale 7kr pr plate.
Eg foretrekker denne formen, er nok mulig å finne billigere på ebay. Katta er merket eg har kjøpt.Bør vel hive platene i nye sleeves også når de er vasket.
Noen som har erfaringer med disse: https://soundgarden.no/analogis/125523/analogis-protect-it-antistatiske-lp-innercover-100-stk
Eller finnes det noen bedre/billigere?
Fikk tips her inne og bestilte fra CDON.....kr. 3,- pr.stk. LP innerfodral Vit / Plast/papper-fodral för vinylskivor (100-p)Tips til hvor man kan kjøpe? Holdt på å bestille et par hundre fra ebay uk istad, helt til jeg så hva det kom på i nok. Syns det er mye å betale 7kr pr plate.
Jeg venter på en slik pakke for å testeTips til hvor man kan kjøpe? Holdt på å bestille et par hundre fra ebay uk istad, helt til jeg så hva det kom på i nok. Syns det er mye å betale 7kr pr plate.
Valgte hvite med antistatisk plast innvendig OG avrundete hjørner - anbefalesSliter med at de "store" med papir er for stort for coveret og blir helt krøllete.
De avrunda i plastikk funker fint.
Hvor fant du dette?Valgte hvite med antistatisk plast innvendig OG avrundete hjørner - anbefales![]()
Jeg kjøpte også 100stk av disse på cdon for en god stund tilbake, var på tilbud, husker ikke hvor mye med det kostet ikke rare greiene.Valgte hvite med antistatisk plast innvendig OG avrundete hjørner - anbefales![]()
Den lille pakken....med 10 stk.Hvor fant du dette?
Total 338 kr inkl. frakt (299 + 39)Jeg kjøpte også 100stk av disse på cdon for en god stund tilbake, var på tilbud, husker ikke hvor mye med det kostet ikke rare greiene.
Mtp prisen ville jeg vært litt avventende og lete etter 100-packser at arkivprodukter er utsolgt og jeg trenger mer.
De på cdon https://cdon.no/musikk/innerfodral-lp-10-p-lp-innerpasar-svarta-p105630029
De er med antistatisk innerdel?
Thorens. 125, 126, 320, 321. Fine musikkformidlere alle sammenMå børste støv av platene, har ikke snurret vinyl på en stund.
Trenger en ok spiller jeg kan bruke, har ikke lyst til å putte altfor mye penger i dette, men kan strekke meg til 5-6-7k for en spiller (brukt eller ny)
Trenger også en phono forsterker da min forforsterker ikke har platespiller inngang.
Er så sykt mye på finn så jeg sliter ærlig talt med å finne ut hva som er verdt å ha og ikke.
Helst en spiller jeg kan ha lenge og kanskje oppgradere etterhvert hvis jeg får dilla.
Har ikke bytta reim på min Luxman pd 350 enda,hatt den i 20 år.Med en annen spiller så unngår du VTA og slipper skruing.
Garanti er så meget - min Luxman fra 1977 har garantert ikke hatt behov for garanti/service fram til i dag.......kun litt smøring av pots for hastighet.....etter 40 år.....
Ser ut som Luxman designet en rem som skal vare......muligens evig ?Har ikke bytta reim på min Luxman pd 350 enda,hatt den i 20 år.