|
2m skrev:Gratulerer med ny fin forsterker. Har hørt denne hos en hjemmekino freak her i fjorden. Han har forøvrig to stk.
Stemmer det.Millmaker skrev:2m skrev:Gratulerer med ny fin forsterker. Har hørt denne hos en hjemmekino freak her i fjorden. Han har forøvrig to stk.
Regner med det er Øverland du sikter til, han har 2 av de ja!
Har en plan om å ta turen til han snart, der er ALT på stell!2m skrev:Stemmer det.Millmaker skrev:2m skrev:Gratulerer med ny fin forsterker. Har hørt denne hos en hjemmekino freak her i fjorden. Han har forøvrig to stk.
Regner med det er Øverland du sikter til, han har 2 av de ja!
Kjør på med bilder da, når du får Doxaen ;DMillmaker skrev:Da ble det ikke AW 250R på meg.
Valget falt isteden på en Doxa 73 som er på vei i posten.
Har dessuten byttet ut frontene med Swans F2.2F+. Nydelige høyttalere i rosewood.
Blir spennende!
Kan bare si:2m skrev:Tror det blir bra jeg. Bare å kjøre på med bilder. Må jo få bilder med Doxaen i den rette plasseringa. Gjerne resten av oppsettet også. ;D
Hei, nå må vi få noen flere bilder her!Millmaker skrev:Kan bare si:2m skrev:Tror det blir bra jeg. Bare å kjøre på med bilder. Må jo få bilder med Doxaen i den rette plasseringa. Gjerne resten av oppsettet også. ;D
FY F...N å den leverer, aldeles uvirkelig til å være 2x70 watt!
Ja det har jeg fått. Skal se om jeg får det til.hifiguru skrev:Gjør gjerne det, har du fått mail vedr neste samling 6. april?
Lekre høyttalere!
Hos Yasman kl 19.00.Brianh skrev:Er det møte i dag ???????????????????
Takk, må stramme opp Guru...må ha mista mailadressen min.Millmaker skrev:Hos Yasman kl 19.00.Brianh skrev:Er det møte i dag ???????????????????
Hei Tom2m skrev:Skal dessverre ikke reise selv, men forventer et fyldig reisereferat ;D
Absolutt, hjemme fra jobb kl halv 8 på morran jeg, litt søvn så er jeg klar fra kl 13.00 8) 8)X-250 skrev:Vis det er mange som har lyst til å dra på kafe k er det vel bare å fyre opp en time tidligere hos sjefen 8) spise drikke å dra ;D