yasman
Hi-Fi freak
Få inn noen bilder utenpå og inni når du har fått den da Bård!X-250 skrev:Er vist en pappeske som venter nede i hogga nå blir henta på torsdag ;D2m skrev:Noe på veg skjønner jeg. Du må bytte nick nå da ;D
Få inn noen bilder utenpå og inni når du har fått den da Bård!X-250 skrev:Er vist en pappeske som venter nede i hogga nå blir henta på torsdag ;D2m skrev:Noe på veg skjønner jeg. Du må bytte nick nå da ;D
Nei, en av hverhifiguru skrev:Hallo Yasman, ser i signaturen at du har gjort noen endringer, har du to dac'er og intet drivverk?
Ja skal prøve har aldri lagt ut et bilde her men kan jo hende det går ;D Har spilt på den i 3 timer i kveld å den funkeryasman skrev:Få inn noen bilder utenpå og inni når du har fått den da Bård!X-250 skrev:Er vist en pappeske som venter nede i hogga nå blir henta på torsdag ;D2m skrev:Noe på veg skjønner jeg. Du må bytte nick nå da ;D
Jeg og!2m skrev:Gratulerer! ;D
Kommer plutselig på besøk ;D
Takk ja har venta en stund Første ceden som ble spilt av var Fleetwood Mac Rumours . 8)Griffenfeldt skrev:Grattis X-250. Du har smurt deg lenge med tålmodighetskrem nå. Godt å ha den i hus tenker jeg.
De gangene jeg kjøper noe nytt står jeg lenge foran cd hyllene og lurer på hvem som skal få æren av å være førstemann ut.
Noen som skal på Nyttårskonserten i kveld?
DFM skrev:Nye amp'er trekker jo som kjent til seg hifihuer som fluepapir... ahem. Altså, X250's fra før flotte anlegg ble vel ikke akkurat degradert av nyanskaffelsen. Blir det et nytt nick nå?Neida ikke noe nytt nick takk for fine bilder å hyggelig besøk
Hmm, Håkon har jo en som roterer rundt i distriktet?Pendragon skrev:Er det noen som har en forsterker å låne meg til den nye jeg skal ha kommer i hus.
Den roterer aldeles ikke; den står pent i ro i anlegget mitthifiguru skrev:Hmm, Håkon har jo en som roterer rundt i distriktet?Pendragon skrev:Er det noen som har en forsterker å låne meg til den nye jeg skal ha kommer i hus.
Hva synes du om den Per?DFM skrev:Den roterer aldeles ikke; den står pent i ro i anlegget mitthifiguru skrev:Hmm, Håkon har jo en som roterer rundt i distriktet?Pendragon skrev:Er det noen som har en forsterker å låne meg til den nye jeg skal ha kommer i hus.
Pendragon - ring meg , så kan vi få ordnet med at du får den opp til deg.
Hva har du kjøpt deg nå da? Låt bra med VT 100. AR igjen da eller?Pendragon skrev:Er det noen som har en forsterker å låne meg til den nye jeg skal ha kommer i hus.
Jeg syns den er riktig så bra! Hører noe grynting oppe fra Pyramidebygda om manglende transientegenskaper; det kan så være. Her spillte den tildels stort, med god kontroll på det meste. Måtte til med et impedansledd (se http://www.svalander.se/tips_fakta/hifi-tips/speakers/konjugatlank/) før det ville seg. EC'en har en tanke bedre holografi, men ikke på langt nær de samme kreftene.hifiguru skrev:Hva synes du om den Per?
hehe er i grunnen ikke helt sikker fint om du kunne forklare meg det ??? ;D ;Dhifiguru skrev:Så di vet hva transienter er i oppi der? ;D ;D ;D :-X :-X :-X
Ta ikke den ekvivalente tonen der....DFM skrev:Ja, det er vel slik det går når grisgrendte strøk får tilgang til omverdenen i form av internet og hvem vet hva. De finner nye ord å strø om seg med!
LOLTa ikke den ekvivalente tonen der....
Da er den nye forsterkeren på plass 2m ;D2m skrev:Hva har du kjøpt deg nå da? Låt bra med VT 100. AR igjen da eller?Pendragon skrev:Er det noen som har en forsterker å låne meg til den nye jeg skal ha kommer i hus.
Du får si i fra når dufården i hus, så kommer jeg over elva en tur ;D
Takker for det, kjøpte den her på skotfosshifiguru skrev:Jaha, trodde noen var synske her men signaturen avslørte investeringen! Grattis Rune, handlet "lokalt"?
Takker for det er kjempe fornøydX-250 skrev:Oppgraderingen har båret frukter Rune. Har fått kassene dine til å sprelle orntlig igjen mer luft å plass, pluss møøøe mer kontroll på alle parameter var gøy å høre i dag 8) spilte knallbra ;D