Noen i gjengen som er flink med bilder??
Vi må jo ha noen innlegg her inne om treffene våre.. ( Med bilder )
Ja den er rå den eller blir vel når de er helt ferdig .skikkelig brødbil ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DEr egentlig nesten like spent på å se bilen til SAL også jeg. Har prøvd å holde meg litt oppdatert der også..hehe
Ja Akle vi må samle grenlansklanen alle grenlendere er hjertlig velkommene til dette å vet du om fler så ta de med . ;DAi, jeg er påmeldt, - heldige dere.
Mvh
Atle K
Ja er vel det bare å bli med kan bli mye morro av dette ;DEr Stathelle Grenland ?
Jøss, er det Bamblinger her også !!! ;DEr Stathelle Grenland ?
Rå Bambling takkJøss, er det Bamblinger her også !!! ;D
;D ;D Det betyr rett side av tunellen. Bra.Rå Bambling takk
;D
Indianer...Rå Bambling takk
Indianer...
Har lagt inn pm.
Ingen som bor i et stort hus?? ;DHvor mange er vi nå pappworth, har trua på å leie roklubben for å mønstre Grenland lydlaug ;D eller hurr :
Jo er vel et par som har hus, men fy faen vi blir jo sikkert borti 30 stk da er det greit med roklubben koster ca en tusenlapp for en kveld med vasking trenger bare ta med øl. ;DIngen som bor i et stort hus?? ;D
Ja selfølgelig skal vi høre musikk å ta noen øl å bli kjent ;DMeninga er vel at en skal høre på litt hifi også og ikke bare pimpe øl.
Selv om det er veldig morsomt å drekke ;D.
Har desverre flyttet ut av grenlandsområdet jeg men har iallfall stort hus og bussforbindelse til grenland.....
Ikke noe problem å spytte inn litt kroner hvis vi blir så mange, men selv om vi er 30 på papiret betyr ikke det at alle kan komme.Ja selfølgelig skal vi høre musikk å ta noen øl å bli kjent ;D
Det var det svært så følsom du var da. Mange grunner til ikke å drikke... men det du er da ikke ekskludert av den grunn.
Selv bor jeg "på landet", så jeg må nok kjøre selv om jeg vil eller ikke....
Alkohol er ikke noe å spøke med.Det var humoristisk ment