Jeg skal sende en PM til Høvdingen.Thomas_K skrev:Dersom noen skal gjennomføre gruppekjøp vil jeg anbefale å informere Høvdingen om hensikten. Fikk litt pes sist da jeg satte igang uten tillatelse. Man er litt på kanten med kjøp/salg reglene. Jeg fikk lov etter litt PM med høvdingen hvor jeg opplyste om priser osv. og gjorde det klart at dette skulle jeg ikke tjene penger på. Forøvrig kan Eumax vaskerne anbefales da jeg solgte 30 vaskere og ikke har hatt noen negative tilbakemeldinger.
Chako skal ha.Dr Dong skrev:Dr Dong skal ha.totte skrev:totte skal ha.
zuzubolin skal hatotte skrev:Chako skal ha.Dr Dong skrev:Dr Dong skal ha.totte skrev:totte skal ha.
Bartesam skal hazuzubolin skrev:zuzubolin skal hatotte skrev:Chako skal ha.Dr Dong skrev:Dr Dong skal ha.totte skrev:totte skal ha.
SvErD skal hatotte skrev:Bartesam skal hazuzubolin skrev:zuzubolin skal hatotte skrev:Chako skal ha.Dr Dong skrev:Dr Dong skal ha.totte skrev:totte skal ha.
SvErD skrev:SvErD skal hatotte skrev:Bartesam skal hazuzubolin skrev:zuzubolin skal hatotte skrev:Chako skal ha.Dr Dong skrev:Dr Dong skal ha.totte skrev:totte skal ha.
Ikke så dumt og svaret er JA.sirant skrev:Dumt spm, trenger man noe "mer" eller denne vaskeren klar fo å rengjøre plater?