Musikkmannen
Musikk i fokus
Hehe, dette minnet meg på at jeg har noe liggende hos Vermin
fritt etter husken ca 2,70 for pvc, 1,50 for poly, 2,5-3 for inner og 11 for gatefold. Med store forbehold.Hva snakker vi om i pris her?
Mine er glatte, tynne og uten søm, ja. Det betyr at det er polyetylen? Lurer på om ikke det er 5-6 år siden jeg begynte, og har ikke sett tegn til noe som helst så langt.her f.eksHvor får du polyetylen fra?
Sounds Wholesale Limited 7" AND 12" POLYTHENE RECORD SLEEVES 250G & 400G
men er ikke det det du bruker da zomby?
soft cover uten sveisekanter.
Jeg mener å huske at det ble kjøpt inn et par forskjellige varianter sist?Ikke de samme som på BD. Dette er orange peel cover, og ikke de myke yttercoverene.
Vet dere forresten om ytterne er samme som de tynne de har på Big Dipper?
Kursen har vel også endret seg markant siden forrige gang.fritt etter husken ca 2,70 for pvc, 1,50 for poly, 2,5-3 for inner og 11 for gatefold. Med store forbehold.Hva snakker vi om i pris her?
Förhoppningsvis fortfarande billigare än hos BD? Var inom BD och köpte 50 PVC-yttercover häromdagen och måtte betala 7,-/st. Samma pris PK tar för en om du vill ha den som sitter på skivan med dig hem. Ingen rabatt för gruppköp där.Kursen har vel også endret seg markant siden forrige gang.fritt etter husken ca 2,70 for pvc, 1,50 for poly, 2,5-3 for inner og 11 for gatefold. Med store forbehold.Hva snakker vi om i pris her?
ikke så mye at det slår voldsomt ut. Langt fra 7/stk uansettKursen har vel også endret seg markant siden forrige gang.fritt etter husken ca 2,70 for pvc, 1,50 for poly, 2,5-3 for inner og 11 for gatefold. Med store forbehold.Hva snakker vi om i pris her?
se link i post 536Men en gang til: Har du link til en nettside? Jeg er avhengig av å få samme type yttere som jeg har fra før (lite snev av ocd).
Helt korrekt slik du beskriver det. Orange peel betegner den appelsinskallaktige overflaten i motsetning til de glatte som klistrer seg sammen.Jeg vil gjerne være med og trenger; 200 gatefold, 500 pvc yttercovere og 200 innercovere. Var det ikke noe som het orange peel forrige gang? Er det det som betegnes PVC covere? Eller var det noe annet?
Edit: Ser nå at de jeg fikk forrige gang er orange peel og regner med at det er pvc - orange peel samme som sist! Veldig fornøyd med dem.