Jepp Bergen her også. Er gjerne med på samsending om det hjelper for noeBeløp inkludert frakt er overført, sendes til Bergen.
PS: Dersom det er andre frå Bergensområdet her så kan vi eventuelt sende samlet?
Jepp Bergen her også. Er gjerne med på samsending om det hjelper for noeBeløp inkludert frakt er overført, sendes til Bergen.
PS: Dersom det er andre frå Bergensområdet her så kan vi eventuelt sende samlet?
Du trenger ikke det. Vi tar det ved avregning. Avviket er ikke så enormt stort og det ligger an til en noe lavere pris enn antydet.Ikke no problem. Forklaringen er enkel , jeg bytter ut all gammel plast på lpene jeg har på hytta. Bruker den
billigste der , det er jo sånn at dubletter og utilsiktet dobbeltkjøp havner der. Da skal du vel ha noen kr til
Eg kan gjerne vere med på samsending om det passer.Fra Bergen her også
Gjerne med på samsending.
Ser ut som vi treffer bra på valutakurser. Er dette i $US, Euro eller britiske pund? E24 - Valuta og Dette styrket kronen kraftig - Makro og politikk - E24Varene bestilt i går, blir betalt i dag eller i morgen (venter på faktura), er i kontakt med transportselskap for papirarbeid, antatt leveringstid 1 uke før det hentes og jeg antar vi kan regne ca 1 uke på transport (sjekkes ut), så i løpet av maks 3 uker BØR varene ankomme ser det ut til.