Diverse Gullrekka er død

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Innlegg
349
Antall liker
41
Nå som NRK byr på mye kjedsommelighet på fredagskvelden; Når setter dere på musikken? Før mener jeg å måtte se "Først of sist" først. Nå får musikken slippe til lenge før "Skavlan"

Hva er deres lytte- og seervaner på helgens første dag?

(Selvfølgelig hyggelig om en har annet å gjøre en fredag, men jeg tenker på oss andre)
 
Sist redigert:
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Ser ikke på TV med noen unntak. Så det blir musikk hvis jeg er hjemme
 

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Innlegg
3.110
Antall liker
1.840
Sted
Horten
Har aldri sett på "gullrekka". Er alt for kul og alternativ. :cool: Så er jeg hjemme blir det musikk. High On Fire på vinyl for øyeblikket. Og øl såklart.
 

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.810
Antall liker
566
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
I dag ble det øl og musikk etter skiskyting. Ser ofte på B for B hvis det er bra artister; det gjør hele programmet. Men etter det blir det alltid Ø og M.
 

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Innlegg
349
Antall liker
41
Sounds good- høres bra ut:cool:

Etter Derrick var krim og LP`er døde. Nå er det bare musikken igjen på en fredag.
 
S

sorgenfri

Gjest
Kjører de
GULLrekka enda?

Guleroten
i enhver arbeidstager liv FREDAG, vies til Musikk, og det der http kolon forwarslash...Men, etter midnatt glimrer NRK! På fredag altså
 
C

Cyber

Gjest
Jeg pleier å klare ca 27 sekunder av gullrekka før jeg gjør noe annet enn å se på TV. Tror kanskje jeg har sett en time TV til sammen de siste 2 mnd.
 

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Innlegg
1.622
Antall liker
931
Gullrekka var bra for noen år siden men nå er den ferdig.Hjortejakt på fredagskveld er mer spennende og når det ikke er jakt er musikk fra egne kilder det beste. Nok er nok engang for Skravland og resten av rekka.Finished.
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.084
Antall liker
6.539
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Nyttårsforsettet i fjor var å se mer TV. Vi røk ut 1 januar og skrudde av etter ca 20min. Etter det tror jeg faktisk vi har sett nyhetene 2 ganger.
Her spilles det musikk og madammen og undertegnede ser INGEN grunn til å endre på dette.
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.515
Antall liker
6.917
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Jeg satt og fikla med en Skolelinux-installasjon til i 10-tida, mens samboern sydde gardiner og laga noe julepynt. Vi prøvde å flippe kanaler, men endte opp med et par episoder med sinnasnekkern fra pwr'en.

TV på fredag og lørdag er stort sett bare sorgen.

Johan-Kr
 
S

sorgenfri

Gjest
NÅ!

Starter NRK sin fredagsunderholdning!! LØR. 30. Nov 00:50
 

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Innlegg
3.110
Antall liker
1.840
Sted
Horten
NÅ!

Starter NRK sin fredagsunderholdning!! LØR. 30. Nov 00:50
Jøss. Tungrockens Historie ja. Har sett det før, så da fortsetter jeg med Bergman's "Det Syvende Segl" på nrk2, akkompagnert av gode gamle Autopsy på vinyl. Rimelig metall det også, spør du meg. "Jag är döden"... ;)
 

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Innlegg
3.110
Antall liker
1.840
Sted
Horten
"Har man bare en gitarist og han spiller en solo så forsvinner bunnen fra musikken". Unnskyld meg, men som metallbassist så må jeg si meg sterkt uenig i en sånn påstand! Det er vi som er bunnen i musikken!!

Gitarister azz, jævla primadonnaer... :rolleyes:
 

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Innlegg
24.103
Antall liker
32.525
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
Har gullrekka noen gang levd?
Har sett noen NyttpåNytt.
Men Dyrhaug og Skavland? Hånei
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.705
Antall liker
7.947
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gullrekkja, ja.
Traust og trygg, utan overraskingar.
Sjølv passar eg på å få med meg vermeldinga. For mykje styr å gå inn på yr.no.
Akkurat no har vi fått igjen Internett etter at vi hadde litt vind. TV har vore konstant påslått sidan nettet forsvann i siste storm (onsdag, trur eg det var), og sidan vi berre har to TVar i huset, har også lytteromsTVen vore påslått. Eit greitt alternativ til Internett, men ikkje til vinylriggen...
 

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Innlegg
6.404
Antall liker
3.196
< forsøker å huske om jeg så på tv i går .... >
 
Topp Bunn