Nydelig! Har ikke du noe ganske bøst vintage custom SME? Hadde kledd spilleren enda bedre imo.Vis vedlegget 694225
Nytt hjemmelagd rack igjen. Noe må man jo pusle med
Fått farge på bakveggen kan jeg se ! Og mor har vært å installert plante også !Ser unektelig bra ut det der !Vis vedlegget 701434
Går mest i oppussing her om dagen. Godt å slappe av med litt musikk og vente på at sparkelen tørker.
Flott den WB spilleren Har du Benz pu og Riaa på den?Tillot meg selv å gjøre en enkel modifikasjon av WB bordet. Trengte en ekstra hylle til riaatrinnet. Fullstendig reverserbart om ønskelig.
Disse spiller helt nydelig hjemme hos meg nå, parret med min Accuphase e303. Tusen takk for handelen, og for lytting til fantastisk anlegg og titting på herlige komponenter.Vis vedlegget 705109
Et par hjemmelagde høyttalere koblet opp for siste gang i mitt eie. I dag ble de hentet av ny eier. De ble laget rundt år 2000 mener jeg å huske. Håper de fortsatt kan begeistre. Beethoven bysten til venstre i bildet forsvant også etter samme annonse på Finn .
Vh GunnarS
Visst er det visuelt ganske lik Nanotube, iaf fra den vinkelen der, slik at man ikke ser at loddene er av aluminium, og ikke wolfram. Synsbedraget kompletteres også ved at "sneglehuset" er svart. Men at det er en strålende arm, det er jeg trygt på . Mange som tyr til karbon i sine armer om dagen. Ingen har klart å lage de i den formen ennå, men tar til takke med simple sylindre. Clearaudio driver tom å skjøte sammen tre biter for å oppnå avsmalningenTakk Gunner! Det er nok dessverre ikke en Nanotube, men en Act 2. Bra den og, men en Nanotube hadde blitt enda et par hakk opp. Visuelt er de vel ganske like?
Vh GunnarS