Vakkert arbeid som vanlig, har man mangel på arbeidslyst så får man påfyll så det holder etter et besøk hos Gunnar S. Du kan vel ikke tilfeldigvis hjelpe til med å få laget gitter-fronter til de Seas L26RFX/P jeg kjøpte av deg? Ønsker et liknende utseende som Accuton sine mellomtoner, men sliter med å få tak i slike jeg ønsker (hex-mønstret gitter med en flens).
Hei ParttimeDIY. Jeg har ikke umiddelbart en løsning på slike gittere, men mener jeg har sett Inselwind har laget noen slike på sine fantastiske høyttalerprosjekter. Kommer jeg på noe, skal jeg gi deg en melding
Vh GunnarS
Utgangspunktet er en VPI "heavy platter" som jeg kjøpte bruk for noen år siden. Jeg har også en VPI motor som skal sitte i tårnet på venstre side. Har modellert alt med 3D verktøy, og har en liten drøm om å få maskinert eller vannskåret 4 30 mm plater i aluminium, men det vil muligens koste mer enn det smaker.
Vh GunnarS
Den var utrolig flott !
Sjekket for morro skyld alupriser her i Gnore, det var fort 5' pr. 400x400x30 platebit.
Fant ei sjappe i England som skulle ha ca 10' for 4 stk ink norsk mva, men pluss frakt. Fortsatt dyrt, men kanskje mer spiselig (?)
Dobbel dose med Håkon Austbø i dag. Først matinekonsert i Kongsberg Kirke.
Anledningen var at et italiensk filmteam lager et portrettprogram om han, og i
dag filmet de han da han spilte Pathetique-sonaten til Beethoven.
⁶Kjøpte et par blytunge rack (60 kg stykket) her på Finn forleden.
Mulig det bare er meg som er teit, men synes det ble litt for mye "bling" med blanke ben, så jeg folierte de med carbonfibermøstret folie som en test. Tror den blir sittende på en stund
Ble ikke noen konserter i Salzburg denne gangen . Gledet meg over at det fortsatt fantes fysisk platebutikk med både vinyl og cd nær Herbert von Karajans platz . 49 euro for de nye super vinylutgivelsene til DG. Turte ikke å kjøpe, var redd for lange bilturer med varmt vær.
Ellers er det jo også litt spesielt å gå forbi her
Ja. Og med avslått GPS bidro jeg ekstra til veifinnansieringen.
Ellers var målet mest av det kulturelle slaget.
Jeg ble spandert både kaffe og kjeks på Sigrid Undset Museet.
Til tross for medbragt "litteratur'.