Hårsåre "altvitere"

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Innlegg
1.130
Antall liker
0
Det eneste som mangler nå, er en tråd om de hårsåre "altviterne" på sentralen.

Sånn, da var det fikset ;D
 

Karma

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.05.2009
Innlegg
2.036
Antall liker
160
ØivindJ skrev:
Det eneste som mangler nå, er en tråd om de hårsåre "altviterne" på sentralen.

Sånn, da var det fikset ;D
Skal bli interessant å se hvem som tør å gå i strupen på deg for denne.. ;D
 

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Innlegg
2.437
Antall liker
1.603
Da jeg bare har igjen "litt hår bak" i følge barna, er vel ikke denne tråden noe for meg........
 

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Innlegg
326
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
1
ØivindJ skrev:
Det eneste som mangler nå, er en tråd om de hårsåre "altviterne" på sentralen.

Sånn, da var det fikset ;D
He he, har du kalkulert med at "altviterne" nå ikke vil dukke opp?
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
RBN skrev:
Da jeg bare har igjen "litt hår bak" i følge barna, er vel ikke denne tråden noe for meg........
spørs jo hva du mener med "litt hår bak". Regner med at vi ikke snakker om "litt hår der bak".

Hårsår i rompa lissom........
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Makan til frekk trådstarter, hva er det egentlig du insinuerer???
 

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Innlegg
2.437
Antall liker
1.603
ErosLoveking skrev:
RBN skrev:
Da jeg bare har igjen "litt hår bak" i følge barna, er vel ikke denne tråden noe for meg........
spørs jo hva du mener med "litt hår bak". Regner med at vi ikke snakker om "litt hår der bak".

Hårsår i rompa lissom........
Nå har ikke de vært i de "nedre regioner"...... :)
 
V

vredensgnag

Gjest
Mener du allvitere, eller dem som vet mye om folk som synger alt?
;D
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
56.574
Antall liker
106.739
Torget vurderinger
23
Det kan virke som trådstarter har lest "5 sure" tråden....... God brannfakkel! Tråkk ikke på folks guder, ei heller hatobjekt :mad:

Smil til verden og få en støvel i kjeften ;D ;D ;D

Allviterne har jo unektelig en god underholdningsverdi, og ett og annet gullkorn er det å plukke opp. Den som tror han er ferdig utlært er ikke utlært men ferdig!!!!
 
P

Parelius

Gjest
Det var da så alt for mye å starte en egen tråd bare for eksistenser som meg. Takker, ØyvindJ. Men hvor har du det hårsåre fra? Allvitere tar seg da ikke nær av uvitenheten. Det er da noe vi har kommet over.

Da mangler vi bare en tråd for fjøsfolket og alle de som ikke har venner (og dertil hørende tråder).
 

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Innlegg
1.130
Antall liker
0
Parelius skrev:
Det var da så alt for mye å starte en egen tråd bare for eksistenser som meg. Takker, ØyvindJ. Men hvor har du det hårsåre fra? Allvitere tar seg da ikke nær av uvitenheten. Det er da noe vi har kommet over.

Da mangler vi bare en tråd for fjøsfolket og alle de som ikke har venner (og dertil hørende tråder).
Haha, good stuff ;D
 
S

Stereo_Mono

Gjest
pengesluk skrev:
Loevhagen skrev:
Alle kan noe. Ingen kan alt.
Alle kan ingen ting!!!
Fullstendig avsporing, men er i det rebelske hjørnet i kveld :p

Klarer ikke å la være å tenke på denne sitaten i en artikkel fra UIT sine websider når jeg ser et bilde av Stortinget.

– Det fins ingen forståelse for høyere utdanning og forskning i Norge – det bevilges stadig mindre penger, ikke mer. Men det er kanskje ikke så rart, siden vårt Storting har det laveste utdanningsnivået blant folkevalgte i hele Europa.

;D ;D ;D ;D
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
56.574
Antall liker
106.739
Torget vurderinger
23
Hatt mistanke om det lenge. ja.

Antar også at det ikke finnes en eneste hifi-entusiast på Tinget heller. De har jo overhodet ikke forstått konseptet med å lytte....... :mad: :mad:
 

DIY_dude

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.01.2007
Innlegg
1.319
Antall liker
73
Sted
OSLO
Torget vurderinger
9
pengesluk skrev:
Antar også at det ikke finnes en eneste hifi-entusiast på Tinget heller. De har jo overhodet ikke forstått konseptet med å lytte....... :mad: :mad:
Haha ;D Godt poeng. Kanskje det er på tide at de audiofile danner et politisk parti.
 

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Innlegg
1.130
Antall liker
0
En demostrasjon foran stortinget ville vært på sin plass, om ikke risikoen for bråk mellom synsefanatikerne og målemafian var så stor ;D
(tuller. selvsagt)
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
ØivindJ skrev:
En demostrasjon foran stortinget ville vært på sin plass, om ikke risikoen for bråk mellom synsefanatikerne og målemafian var så stor ;D

Ikke utenkelig at israeldemonstrasjonene i vinter vil komme i skyggen av det gitt.
Enkelte virker til å ta HiFi så seriøst at jeg begynner å bli direkte bekymret for helsa deres. Håper de tar piller mot høyt blodtrykk, hvis ikke er det vel noen som dauer over tastaturet snart


::) ::) ::) ::)
 

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Innlegg
2.437
Antall liker
1.603
Jøgga skrev:
DIY_dude skrev:
pengesluk skrev:
Antar også at det ikke finnes en eneste hifi-entusiast på Tinget heller. De har jo overhodet ikke forstått konseptet med å lytte....... :mad: :mad:
Haha ;D Godt poeng. Kanskje det er på tide at de audiofile danner et politisk parti.
Både stortingsrepresentanter og audiofile bruker ofte mer tid på å prate tull enn å lytte.
Er det da man er en Polidiofil?
 

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Innlegg
1.130
Antall liker
0
ErosLoveking skrev:
Ikke utenkelig at israeldemonstrasjonene i vinter vil komme i skyggen av det gitt.
Hehe, tviler på den. Virker (ærlig talt) som det er en veldig stor andel hyggelige folk blandt medlemmene på hfs, selv om det hender at det ventileres litt via tastaturet :)
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Karma skrev:
ØivindJ skrev:
Det eneste som mangler nå, er en tråd om de hårsåre "altviterne" på sentralen.

Sånn, da var det fikset ;D
Skal bli interessant å se hvem som tør å gå i strupen på deg for denne.. ;D
Why not......er her jeg...... & jeg vet / kan ALT om haifai...... worship Me... & obey......... or I will burn you to death... or something ;D ;D ;D
 

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Innlegg
1.130
Antall liker
0
DoMentor skrev:
Why not......er her jeg...... & jeg vet / kan ALT om haifai...... worship Me... & obey......... or I will burn you to death... or something ;D ;D ;D
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
56.574
Antall liker
106.739
Torget vurderinger
23
[size=10pt][size=10pt][size=10pt].........and the streets will be filled with blood of the non-believers!!!!! :eek: :eek: :
 

Vedlegg

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
maskinisten skrev:
Dette temaet har dere ingen peiling på, men det har jeg og det vet jeg meget godt ;D
feeeil...... er MEG som vet alt om alt......... ;D ;D ;D
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.474
Antall liker
3
Sted
Stavanger
DoMentor skrev:
maskinisten skrev:
Dette temaet har dere ingen peiling på, men det har jeg og det vet jeg meget godt ;D
feeeil...... er MEG som vet alt om alt......... ;D ;D ;D
Sorry folkens, men alt holder ikke.
Jeg vet mer enn alt, om alt.
Bedre enn mitt beste er ikke noe problem ;D
 

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Innlegg
937
Antall liker
2
lomt skrev:
DoMentor skrev:
maskinisten skrev:
Dette temaet har dere ingen peiling på, men det har jeg og det vet jeg meget godt ;D
feeeil...... er MEG som vet alt om alt......... ;D ;D ;D
Sorry folkens, men alt holder ikke.
Jeg vet mer enn alt, om alt.
Bedre enn mitt beste er ikke noe problem ;D
- dærsker'n ;)
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
lomt skrev:
DoMentor skrev:
maskinisten skrev:
Dette temaet har dere ingen peiling på, men det har jeg og det vet jeg meget godt ;D
feeeil...... er MEG som vet alt om alt......... ;D ;D ;D
Sorry folkens, men alt holder ikke.
Jeg vet mer enn alt, om alt.
Bedre enn mitt beste er ikke noe problem ;D
hmm... & jeg vet enda mer enn alt om alt...... & er den intelligensteste av de intelligensteste...... ædda bædda... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

XLNT

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.05.2009
Innlegg
99
Antall liker
0
DoMentor skrev:
lomt skrev:
DoMentor skrev:
maskinisten skrev:
Dette temaet har dere ingen peiling på, men det har jeg og det vet jeg meget godt ;D
feeeil...... er MEG som vet alt om alt......... ;D ;D ;D
Sorry folkens, men alt holder ikke.
Jeg vet mer enn alt, om alt.
Bedre enn mitt beste er ikke noe problem ;D
hmm... & jeg vet enda mer enn alt om alt...... & er den intelligensteste av de intelligensteste...... ædda bædda... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jaja folkens, dere kan jo tro noe av dette betyr noe, men det gjør det ikke. Jeg er kvinne, derfor er det JEG som kan opphøye meg til den ypperste av de ypperste (nei, ikke yppige, ypperste), se bare på nicket mitt, det etterlater jo ingen tvil i motsetning til enkelte andre her ;)
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
XLNT skrev:
DoMentor skrev:
lomt skrev:
DoMentor skrev:
maskinisten skrev:
Dette temaet har dere ingen peiling på, men det har jeg og det vet jeg meget godt ;D
feeeil...... er MEG som vet alt om alt......... ;D ;D ;D
Sorry folkens, men alt holder ikke.
Jeg vet mer enn alt, om alt.
Bedre enn mitt beste er ikke noe problem ;D
hmm... & jeg vet enda mer enn alt om alt...... & er den intelligensteste av de intelligensteste...... ædda bædda... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jaja folkens, dere kan jo tro noe av dette betyr noe, men det gjør det ikke. Jeg er kvinne, derfor er det JEG som kan opphøye meg til den ypperste av de ypperste (nei, ikke yppige, ypperste), se bare på nicket mitt, det etterlater jo ingen tvil i motsetning til enkelte andre her ;)
Hømmm... hvem er det som har putta en femmer på deg da, kjære...... ? ? ? Å være kvinne er vel per deff et handikap...... dakal liten... ;D Worship Me...... & obey... or I will høgg you...... ;D ;D
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
RBN skrev:
Da jeg bare har igjen "litt hår bak" i følge barna, er vel ikke denne tråden noe for meg........
Hørt om tupe... eller parykk...... ? ;D
ErosLoveking skrev:
RBN skrev:
Da jeg bare har igjen "litt hår bak" i følge barna, er vel ikke denne tråden noe for meg........
spørs jo hva du mener med "litt hår bak". Regner med at vi ikke snakker om "litt hår der bak".

Hårsår i rompa lissom........
Uff...... ;D
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
ØivindJ skrev:
En demostrasjon foran stortinget ville vært på sin plass, om ikke risikoen for bråk mellom synsefanatikerne og målemafian var så stor ;D
(tuller. selvsagt)
tja...... det hadde neppe vært verre enn en demo mellom blitzerne... & skinnheadsa...... ;D ;D
 

XLNT

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.05.2009
Innlegg
99
Antall liker
0
DoMentor skrev:
XLNT skrev:
DoMentor skrev:
lomt skrev:
DoMentor skrev:
maskinisten skrev:
Dette temaet har dere ingen peiling på, men det har jeg og det vet jeg meget godt ;D
feeeil...... er MEG som vet alt om alt......... ;D ;D ;D
Sorry folkens, men alt holder ikke.
Jeg vet mer enn alt, om alt.
Bedre enn mitt beste er ikke noe problem ;D
hmm... & jeg vet enda mer enn alt om alt...... & er den intelligensteste av de intelligensteste...... ædda bædda... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jaja folkens, dere kan jo tro noe av dette betyr noe, men det gjør det ikke. Jeg er kvinne, derfor er det JEG som kan opphøye meg til den ypperste av de ypperste (nei, ikke yppige, ypperste), se bare på nicket mitt, det etterlater jo ingen tvil i motsetning til enkelte andre her ;)
Hømmm... hvem er det som har putta en femmer på deg da, kjære...... ? ? ? Å være kvinne er vel per deff et handikap...... dakal liten... ;D Worship Me...... & obey... or I will høgg you...... ;D ;D
Ai låvv itt venn ju høgg mi!!!!
 
Topp Bunn