Nå. Hoff fotograf El Fingro har sikkert med kamera.pengesluk skrev:Kanskje best vi slipper..
Om noen blir sittende på filmen er en helt annen historie
/jan
Nå. Hoff fotograf El Fingro har sikkert med kamera.pengesluk skrev:Kanskje best vi slipper..
Om noen er så glætte at de ikke vil feste seg til film engang, må det da være Oslo/Bærum-folket, og ikke oss jordnære østfoldinger.JanR skrev:Om noen blir sittende på filmen er en helt annen historie
JanR skrev:
NEVATON skrev:JanR skrev:
:JanR skrev:Kanskje ta med deg Dazed og Lagga ? Hvis de tør selvsagt
Uten å bli andpustenLagga skrev::JanR skrev:Kanskje ta med deg Dazed og Lagga ? Hvis de tør selvsagt
Jeg kan vel nærmest GÅ opp, tenker jeg..... 8)
/ Morten
Sånn.JanR skrev:Så, da er det vel passe fullt vil jeg påståJanR skrev:Så langt:
J.J
HCS
eksu
rozzy
mesut
fingers
Dazed
Lagga
mbare
Sluket
Arvingen
rørlig (på kanskje lista)
Da er det vel greit, tror jeg.
Skulle det skjære seg for noen så si i fra er du/dere snille
/jan
1/10-2011, kl.15.00.
De som ikke har adresse - tlf nr kan vel alltids pm'e meg.
/jan
Rett i nærheten. PM sendt. Takker og bukker!Mbare skrev:Jeg plukker opp Dazed og Lagga, da. Lagga vet jeg sånn nogenlunde hvor bor, Dazed derimot har jeg ingen aning hvor bor, så han kan kanskje sende meg en PM med adresse?
Så det du sier er at du vil komme litt for sent på gjørs ? :Mbare skrev:Rulle ut av Fr.stad rundt 1430, plukke opp Dazed og Lagga i Sarp og så avgårde - burde vel klare å være hos deg sånn ikke lenge etter 1500.
Hørte noen rykter ja.65finger skrev:det er fare for avbud for meg dessverre
Kom igjen fingern. Dagen blir ikke det samme uten deg vet du.JanR skrev:Hørte noen rykter ja.65finger skrev:det er fare for avbud for meg dessverre
Hva med å haike med HCS hvis alt annet skulle skjære seg ? Vil jo så gjerne ha deg over en tur.
/jan
Mas litt mere på Mr J, evt (som sagt) haike med HCS ?65finger skrev:problemet er transport. uten bil eller haik blir det klønete
Buss og tog blir en litt brakk bakke for meg denne helgen, da hadde jeg tatt meg soveposen. skal se om jeg får løst det med billånMbare skrev:Du har da mer enn nok tid til å sette deg på toget eller bussen til Østfold? Vi kan plukke deg opp i Fr.stad og Sarpsborg, i hvert fall.
Om ikke låne så er det bare å finne en sjåfør som vil en tur til øssfoll.65finger skrev:Buss og tog blir en litt brakk bakke for meg denne helgen, da hadde jeg tatt meg soveposen. skal se om jeg får løst det med billånMbare skrev:Du har da mer enn nok tid til å sette deg på toget eller bussen til Østfold? Vi kan plukke deg opp i Fr.stad og Sarpsborg, i hvert fall.
Har du problemer med det, din jævla innflytter. ;DJanR skrev:Om ikke låne så er det bare å finne en sjåfør som vil en tur til øssfoll.65finger skrev:Buss og tog blir en litt brakk bakke for meg denne helgen, da hadde jeg tatt meg soveposen. skal se om jeg får løst det med billånMbare skrev:Du har da mer enn nok tid til å sette deg på toget eller bussen til Østfold? Vi kan plukke deg opp i Fr.stad og Sarpsborg, i hvert fall.
Fader blir jo omringet av øssinger her i dag virker det som ;D
Hjelp fingers !!
/jan
rolfozzy skrev:Har du problemer med det, din jævla innflytter. ;DJanR skrev:Om ikke låne så er det bare å finne en sjåfør som vil en tur til øssfoll.65finger skrev:Buss og tog blir en litt brakk bakke for meg denne helgen, da hadde jeg tatt meg soveposen. skal se om jeg får løst det med billånMbare skrev:Du har da mer enn nok tid til å sette deg på toget eller bussen til Østfold? Vi kan plukke deg opp i Fr.stad og Sarpsborg, i hvert fall.
Fader blir jo omringet av øssinger her i dag virker det som ;D
Hjelp fingers !!
/jan
Joda, på med lesebrillene 8)rolfozzy skrev:Var det en link. Virker ikke.
Ligeså eksueksu skrev:Da får jeg takke vertsskapet for en hyggelig kveld. Var hyggelig å få et ansikt til nickene på forumet.
Vist var det hyggelig Og du var savnet skal du vite.mesut skrev:hmmmm.... var det stort frafall, janr?
håper dere hadde en knall kveld.
Det jobbes med saken TTT.RoDa skrev:Hei, takk for hyggelig møte til de jeg rakk før de reiste hjem.
Takk til JanR for gjestfriheten, bakst og kaffe.
Moro å høre hva jobbingen din med ANlegget har dratt ut i forhold til forrige gang.
Jeg personlig ville fortsatt har det litt mer "på" og "opp og frem" (ved lave volum), men det er smak og behag samt at våre anlegg er temmelig forskjellige i utgangspunktet. Til din musikk er dette gull, og DÆVEN som det funka på Midnight Choir låta ;D ;D
Ikke ett eneste ble tatt, hoff fotografen glimtet med sitt fraværmesut skrev:jepp, vanlig høflighet å si ifra.
jeg var nær på å ta turen alikevel, men kom hjem fra berlin i ettermiddag og prioriterte jentene siden jeg har vært mye på farten i det siste.
dårlig samvittighet, men that's the way it is. :-\
håper det kommer bilder her.
JanR skrev:Ned å se om jeg holder ut litt til med ungdommen
/jan
Brrrr, var bare å komme seg i seng i tre-fire tiden. Ikke sjangs å holde følge ;Dmesut skrev:JanR skrev:Ned å se om jeg holder ut litt til med ungdommen
/jan
gi opp, gamle mann ;D
Måtte kaste inn håndkle't til sluttpengesluk skrev:Har dere gitt dere alt?? Nettopp ferdig fra konsulentoppdrag og hadde tenkt å ta turen nedover nå..