Du kan helt sikkert få tak i en gammel originalhøyttaler å sette inn til en billig penge også... Jeg har kanskje en... Har to defekte og prøver å få til en hel.Rune.U skrev:Hei igjen! En gang byttet jeg fra ett gammelt TB-TV apparat.Noen av dem,har høyttalere som smetter rett inn.Husker desverre ikke akkurat hvilket apparat det dreide seg om,men de er ofte enkle å finne i det minste.Kan også godt hende at det finnes andre TVer som har element som passer,for de har ofte ca den fasongen på høyttalerene.Lydmessig greide jeg ikke å høre forskjell heller.
Mvh Rune
Lurt tips skal være på utkikk etter en TB TV som kan hugges og høttaler kan tas ut av.Rune.U skrev:Hei igjen! En gang byttet jeg fra ett gammelt TB-TV apparat.Noen av dem,har høyttalere som smetter rett inn.Husker desverre ikke akkurat hvilket apparat det dreide seg om,men de er ofte enkle å finne i det minste.Kan også godt hende at det finnes andre TVer som har element som passer,for de har ofte ca den fasongen på høyttalerene.Lydmessig greide jeg ikke å høre forskjell heller.
Mvh Rune