God bedring!Etter 2 ukers halsinfeksjon + omgangsyke(ikke samtidig) begynner livet å vende tilbake. Jeg er ikke totalt restituert så jeg ble bare med som moralsk støtte på isbadingen i dag tidlig, men du verden så vakkert!
Vis vedlegget 1081973
Step-up testingen har av overnevnte årsak fått seg en pause men jeg kjenner at både lyst og evne er tilbakevendende, så i dag har jeg fyrt opp anlegget og skal så smått komme i gang igjen . . .
Etter 2 ukers halsinfeksjon + omgangsyke(ikke samtidig) begynner livet å vende tilbake. Jeg er ikke totalt restituert så jeg ble bare med som moralsk støtte på isbadingen i dag tidlig, men du verden så vakkert!
Vis vedlegget 1081973
Step-up testingen har av overnevnte årsak fått seg en pause men jeg kjenner at både lyst og evne er tilbakevendende, så i dag har jeg fyrt opp anlegget og skal så smått komme i gang igjen . . .
Har ikke du et sølvtrafo fra EMT? Utmerker den seg på noen måte?Jeg synes dette med sølvtrafoer høres ut som en glimrende idé. Om det låter bedre så kan jeg følge etter, og om det ikke blir bedre så kan jeg la være. Dette kan fort bli en vinn-vinn-mulighet for meg.
Du burde kjøpt før nyttår så slapp du formueskatt på det som har hoper seg opp på konto.
Akkurat nå kan jeg ikke ta sjansen på å bli smittet, så du får si i fra når du er på bedringens vei. Da kommer jeg gjerne. God bedring!!Sannelig, nå måtte jeg google. Og jo, du har helt rett, den er sølv. Den låter i hvert fall ikke slankere enn øvrige. Kanskje heller feitere. Har primært kjørt den med EMT TSD og TMD siden den kun har 5 og 10 ganger forsterkning, mens Music First har samme, i tillegg til 20 ganger. Men kanskje jeg må kjøre den på XV-1S når den monteres på igjen.
Nå har jeg dradd på meg en influensa eller Corona og er sikkert litt smittsom, ellers skulle du ha tatt deg en tur og hørt.