K
Kaldkarsk
Gjest
Denne tråden har gått meg hus forbi til nå.
Vakkert og stemningsfullt, tusen takk !
Hilsen eksiløstfolding.
Vakkert og stemningsfullt, tusen takk !
Hilsen eksiløstfolding.
Nei ble ikke noe av det. ;DJanR skrev:Nok en flott tur i det Haldenske landskap
ps: dro han noen strofer for deg på "strato'n" ?
/jan
Hmm.rolfozzy skrev:Nei ble ikke noe av det. ;DJanR skrev:Nok en flott tur i det Haldenske landskap
ps: dro han noen strofer for deg på "strato'n" ?
/jan
En "ny" høydare Trodde ikke det flere i Halden med vettug hardware ;Dpang skrev:Bra Rolf , allsidighet er av det gode . Det går rykter om en høydare neste gang , gleder meg .
Amund
Hvis det der en en Strat kopi har de bomma skikkelig og kopiert Telecasteren i stedet.rolfozzy skrev:Med dette bildet sier jeg takk for meg til Frode. Hyggelig at jeg fikk komme.
Blade "Stratocaster" og Marshall 100W, rør.
;Derato skrev:Hvis det der en en Strat kopi har de bomma skikkelig og kopiert Telecasteren i stedet.rolfozzy skrev:Med dette bildet sier jeg takk for meg til Frode. Hyggelig at jeg fikk komme.
Blade "Stratocaster" og Marshall 100W, rør.
Da har vi absolutt noe å se fram motpang skrev:Det er flere her , saken er å få dem ut av skapet. Triple Mcintosh skal finnes her, Levinson går det rykter om. Vi får se.
Amund
Der det er vinyl er gutta boys på plass , Egil, Thore , Cato og jaggu kom Rolf med dette helsikes kameraet. Dagens scoop varrolfozzy skrev:Fredag og lørdag er det platesalg Tista Senteret. Har bært hjem noen poser med vinyl derfra. Mye bra og finne.