Ble det noe bilder fra kano turenSynker til bunns som en stein denne tråden Jan.
Ingen som melder sin interesse for og få besøk. Det er begrensa interesse for og besøke Pang når han har bytta rør vil jeg tro, eller besøk hos ulka når han har dratt en eller annen kabestump i hus. Riktignok har han fått seg motorsykkel, men allikkavæl......
Og ikke har det akkurat vært så overstrømmende mottagelse av de gamle amerikanere jeg la ut bilde av heller. Så jeg tror ikke det blir noe mer slik det ser ut pr. nu.
Jeg tar med meg kanoen og tar en tur her jeg.
Nei. Noe må holdes unna offentligheten.Ble det noe bilder fra kano turenSynker til bunns som en stein denne tråden Jan.
Ingen som melder sin interesse for og få besøk. Det er begrensa interesse for og besøke Pang når han har bytta rør vil jeg tro, eller besøk hos ulka når han har dratt en eller annen kabestump i hus. Riktignok har han fått seg motorsykkel, men allikkavæl......
Og ikke har det akkurat vært så overstrømmende mottagelse av de gamle amerikanere jeg la ut bilde av heller. Så jeg tror ikke det blir noe mer slik det ser ut pr. nu.
Mvh
Lars
Knallbra en tur uten sidestykke med andre ordNei. Noe må holdes unna offentligheten.Ble det noe bilder fra kano turenSynker til bunns som en stein denne tråden Jan.
Mvh
Lars
Tja..kan ikke akkurat si jeg har sett det. Men det er ikke dermed sagt det ikke fins.Knallbra en tur uten sidestykke med andre ordNei. Noe må holdes unna offentligheten.Ble det noe bilder fra kano turenSynker til bunns som en stein denne tråden Jan.
Mvh
Lars
Noen som kjører rundt i utbrennte amerikanere lenger i Halden med ØL & blomsterkasse i bagga på sommeren ?
Jo da sett det selv med egne øyne for mange mange år siden
Har et håp om at Østfold Hifi vil bestå. Og at vi fremdeles kan ha treffer. Blir vel ikke det samme når den ene hjørnesteinen er borte.Ble nesten litt glad, jeg nå, for at det skjedde noe i Østfold Hifi!
På stripa i Halden er det fremdeles godt oppbud av amerikanere på lørdagskveldene i sommerhalvåret, ja. Litt av sjarmen, det.