JanR skrev:Svarte, nå har vel snart alle i Halden mafiaen vært innom....på tide at jeg tar en tur også
Snakka med slorbak på tlf etter besøket hos R.S, han var litt "hyper" og tungpustet ;D
/jan
Ett øyblikk trodde jeg faktisk det var en slibrig tlf ja.rolfozzy skrev:JanR skrev:Svarte, nå har vel snart alle i Halden mafiaen vært innom....på tide at jeg tar en tur også
Snakka med slorbak på tlf etter besøket hos R.S, han var litt "hyper" og tungpustet ;D
/jan
Hm. Telefonsex ?
;Drolfozzy skrev:Så det skal bli interresant om det virkelig lar seg gjøre og lage gull av gråstein.
rolfozzy skrev:Det blir artig og se/høre resultatet etter at R.S. har fått frie tøyler med Fortene.
Her Slorbak vil jo ha Solhauglyden mener han. Så det skal bli interresant om det virkelig lar seg gjøre og lage gull av gråstein.
Venter til du har fått dine nye høytalere, kjøper Forte'ene dine billig ;DSlorbak skrev:Bare vent til Jan har vært der. ;D
Mvh Roar
JanR skrev:Venter til du har fått dine nye høytalere, kjøper Forte'ene dine billig ;DSlorbak skrev:Bare vent til Jan har vært der. ;D
Mvh Roar
/jan
JanR skrev:Velkomen etter Roar ;D
Artig at det klaffet, ikke noen stor overraskelse for meg egentlig men...
Skjønner jo at jeg må ta meg en tur snart, lenge siden nå.
Appropå det ja, se å få ut fingeren og kom deg hitover en dag
/jan
Kom i vei duSlorbak skrev:JanR skrev:Velkomen etter Roar ;D
Artig at det klaffet, ikke noen stor overraskelse for meg egentlig men...
Skjønner jo at jeg må ta meg en tur snart, lenge siden nå.
Appropå det ja, se å få ut fingeren og kom deg hitover en dag
/jan
Kan komme i morgen hvis det passer Jan. Ble sykemeldt i går.
Mvh Roar
Skylder deg ett besøk eller to, vi tar det over en kaffe når du er innomSlorbak skrev:Bare komme hit også,severinga er på topp om dagen og det er lov og ta seg en røk her. Har sluttet selv i fjor.
Mvh Roar
Var skeptisk jeg også for all delSlorbak skrev:Du hadde rett angående Solhaugkablene. Men at det skulle være så stor forskjell ante jeg ikke. Har vært litt skeptisk men det er jeg ikke nå.
Det er særlig på vinylsiden det har blitt meget bra,synes det var bra før jeg.Solhaug syens lyden var ok.
Nå skal solid Kåre inn i anlegget. Solhaug tok mål i går.
Jan disse Solhaugkablene banket de dyre kablene som jeg hadde.(ikke veldig dyre) ;D
For de som ikke har lyst og bruke mye penger på kabler må dette være heaven og få seg noen Solhaug kabler til noen få kroner.
Mvh Roar
Blir Solhaug på det meste. Har igjen en kabel fra step up til riaa og høytalerne.JanR skrev:Kom i vei duSlorbak skrev:
Skylder deg ett besøk eller to, vi tar det over en kaffe når du er innom
Var skeptisk jeg også for all delSlorbak skrev:Du hadde rett angående Solhaugkablene. Men at det skulle være så stor forskjell ante jeg ikke. Har vært litt skeptisk men det er jeg ikke nå.
Det er særlig på vinylsiden det har blitt meget bra,synes det var bra før jeg.Solhaug syens lyden var ok.
Nå skal solid Kåre inn i anlegget. Solhaug tok mål i går.
Jan disse Solhaugkablene banket de dyre kablene som jeg hadde.(ikke veldig dyre) ;D
For de som ikke har lyst og bruke mye penger på kabler må dette være heaven og få seg noen Solhaug kabler til noen få kroner.
Mvh Roar
Godt at rolfozzy "testet" ut SC før vi andre tok sjansen.
Du går over til SC hele veien ?
Må huske på, se om jeg får lurt R.S hit også, tatt noen mål og få slengt sammen ett sett med HT kabler. Trenger ikke rare snuttene jeg nå
/jan
Velkommen skal du/dere væreSlorbak skrev:Kommer en tur i morgen,hvis solhaug vil slenge seg med kan han det.
Mvh Roar
rolfozzy skrev:Hva i alle dager er det for slags kabler Slorbakken har brukt tidligere.
Slorbak skrev:Hva synes du om x 1000 fra 61?
Mvh Roar
Da er vi 3 om detR.Solhaug skrev:Den gamle Fisher`n spiller så det skal letes lenge etter noe nyere konstruksjoner som holder følge.Slorbak skrev:Hva synes du om x 1000 fra 61?
Mvh Roar
Mvh. RS
Wireworld Gold Eclipse ?R.Solhaug skrev:rolfozzy skrev:Hva i alle dager er det for slags kabler Slorbakken har brukt tidligere.
Samme merkesom du bytta ut + en blå en :![]()
Mvh. RS
Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Dette er x 1000 og har et helt annet trykk enn den du lånte Jan. Denne er meget god og har mye mere krefter og dette var toppmodelen til Fisher.JanR skrev:Da er vi 3 om detR.Solhaug skrev:Den gamle Fisher`n spiller så det skal letes lenge etter noe nyere konstruksjoner som holder følge.Slorbak skrev:Hva synes du om x 1000 fra 61?
Mvh Roar
Mvh. RS
Utrolig artig amp, tror nesten jeg må låne den av Roar igjen.
/jan
Så det nåSlorbak skrev:Dette er x 1000 og har et helt annet trykk enn den du lånte Jan. Denne er meget god og har mye mere krefter og dette var toppmodelen til Fisher.JanR skrev:Da er vi 3 om detR.Solhaug skrev:Den gamle Fisher`n spiller så det skal letes lenge etter noe nyere konstruksjoner som holder følge.Slorbak skrev:Hva synes du om x 1000 fra 61?
Mvh Roar
Mvh. RS
Utrolig artig amp, tror nesten jeg må låne den av Roar igjen.
/jan
Låne går sikkert ann etterhvert.
Mvh Roar
Riktig så ille er det ikke ;D. Vi må få en tilbakmelding på det siste tveaket som skjer hos deg Rolf.rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Skal det tweakes noe her ?Slorbak skrev:Riktig så ille er det ikke ;D. Vi må få en tilbakmelding på det siste tveaket som skjer hos deg Rolf.rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Mvh Roar
Q-tips, ører ? ;Drolfozzy skrev:Skal det tweakes noe her ?Slorbak skrev:Riktig så ille er det ikke ;D. Vi må få en tilbakmelding på det siste tveaket som skjer hos deg Rolf.rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Mvh Roar
rolfozzy skrev:Skal det tweakes noe her ?Slorbak skrev:Riktig så ille er det ikke ;D. Vi må få en tilbakmelding på det siste tveaket som skjer hos deg Rolf.rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Mvh Roar
Da snakker vi ikke om tweak. Da snakker vi om massiv oppgradering. ;DSlorbak skrev:rolfozzy skrev:Skal det tweakes noe her ?Slorbak skrev:Riktig så ille er det ikke ;D. Vi må få en tilbakmelding på det siste tveaket som skjer hos deg Rolf.rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Mvh Roar
Skal ikke du gjøre noe innvendig med Heresyene dine da?
Mvh Roar
;Drolfozzy skrev:Da snakker vi ikke om tweak. Da snakker vi om massiv oppgradering. ;DSlorbak skrev:rolfozzy skrev:Skal det tweakes noe her ?Slorbak skrev:Riktig så ille er det ikke ;D. Vi må få en tilbakmelding på det siste tveaket som skjer hos deg Rolf.rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Mvh Roar
Mvh Roar
Tweak er ting som bedrer på selvfølelsen bare.
De småtassene der klarer seg med 0.5 kvadrat ;DSlorbak skrev:;Drolfozzy skrev:Da snakker vi ikke om tweak. Da snakker vi om massiv oppgradering. ;DSlorbak skrev:rolfozzy skrev:Skal det tweakes noe her ?Slorbak skrev:Riktig så ille er det ikke ;D. Vi må få en tilbakmelding på det siste tveaket som skjer hos deg Rolf.rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Mvh Roar
Mvh Roar
Og fy Rolf dette er virklig en stor oppgradering. ;D
Blir det 6kvadrat innvendig?
Mvh Roar
Kommer det noe lyd da?JanR skrev:De småtassene der klarer seg med 0.5 kvadrat ;DSlorbak skrev:;Drolfozzy skrev:Da snakker vi ikke om tweak. Da snakker vi om massiv oppgradering. ;DSlorbak skrev:rolfozzy skrev:Skal det tweakes noe her ?Slorbak skrev:Riktig så ille er det ikke ;D. Vi må få en tilbakmelding på det siste tveaket som skjer hos deg Rolf.rolfozzy skrev:Kjenner jeg Roar rett har han sikkert brukt klessnora til kjerringa.JanR skrev:Kjenner jeg Roar rett var det vel en Chord og masse biltema kabler ;D
/jan
Mvh Roar
Mvh Roar
Og fy Rolf dette er virklig en stor oppgradering. ;D
Blir det 6kvadrat innvendig?
Mvh Roar
/jan
Det var ikke på noen måte ment som kritikk eller mobbing av Heresy. De skal være stolt over å få lov til å gjøre jobben som "senter" i ett Forte II oppsett ;D ;DSlorbak skrev:Synes ikke vi skal nevne noe om disse småtassene,de ble jo lagd som senter til Forte. ;D
Mvh Roar
rolfozzy skrev:Tweak er ting som bedrer på selvfølelsen bare.