Har da etterhvert fått eget lytterom, en kjellerstue som ligger i motsatt ende av husets soverom, der det grommeste oppsettet mitt står.
Der kan jeg kose meg med musikk, enten mens jeg jobber eller mens jeg ikke jobber, via Sonos, et par tre cd&dvd-spillere, dac, NAS, forsterkeri, høytalere....
Har også et ok anlegg i stuen oppe, med tv, bd, Sonos, headamp, forsterker og høytalere, men så langt har jeg ikke fått lyd fra tv`n til forsterker - men det kommer....
Har også rigget til en tv-krok i kjellerstuen, der det står et 3.oppsett, med tv, dvd, forsterker og høytalere - men dette er ikke kunngjort så veeeldig høyt for resten av husholdningen...
Hva fruen sier?
Tjaaaa, hun er jo glad i å se på tv, Men nå er hun a-menneske, mens jeg er mer c-menneske, så når hun tar kvelden, er min kveld fortsatt ung.... Tror av og til hun kunne ønsket at jeg hadde tilbragt mer tid oppe i stuen sammen med henne, i alle fall frem til hun legger seg. Og jeg på min side, prøver som best jeg kan å balansere min tidsbruk. Vil jo gjerne ned i bulen, men passer på å tilbringe et par kvelder pr uke foran tv, men jeg ser YTTERST lite på selve tvn. Bruker heller tid på å surfe på nett, samt høre musikk via hodetlf...
Jeg passer også på å være ærlig ifht hva jeg mener om å sitte og kope foran dumboksen.....waist of time...
mvh
Proffen