Eller enda bedre, ti slag på tasken med en fat lmc kjøpt på bruktbørsen. :-XGago skrev:da blir du skutt med pumpehagle av høvding og moderatorer.
ErosLoveking skrev:Eller enda bedre, ti slag på tasken med en fat lmc kjøpt på bruktbørsen. :-XGago skrev:da blir du skutt med pumpehagle av høvding og moderatorer.
;D
Enig!Gago skrev:det beste hadde vært om vi fikk et kabelhjørne for de som hører forskjell, og et antikabelhjørne for de som ikke hører forskjell (antikabelhjørnet blir nok ganske kjedelig, though. "det er ingen forskjell mellom kabler!", "ja, enig", "ok, fint, da er vi enige").
og med forbud mot å krysse grensene.
om.s skrev:Enig!Gago skrev:det beste hadde vært om vi fikk et kabelhjørne for de som hører forskjell, og et antikabelhjørne for de som ikke hører forskjell (antikabelhjørnet blir nok ganske kjedelig, though. "det er ingen forskjell mellom kabler!", "ja, enig", "ok, fint, da er vi enige").
mvh
+1om.s skrev:Enig!Gago skrev:det beste hadde vært om vi fikk et kabelhjørne for de som hører forskjell, og et antikabelhjørne for de som ikke hører forskjell (antikabelhjørnet blir nok ganske kjedelig, though. "det er ingen forskjell mellom kabler!", "ja, enig", "ok, fint, da er vi enige").
mvh
Bulls eye!BT skrev:Kabelhjørnet er til for å fjerne enhver antagelse om at det finnes tegn til intelligent liv i hifi-miljøet.
Han er kanskje litt vel nyansert til å passe inn her... ;DValentino skrev:Tenk om vi kunne fått BB til å starte kabeltråder!
He he. Som Forrest Gump sa: stupid is what stupid does..... eller noe sånt!BT skrev:Kabelhjørnet er til for å fjerne enhver antagelse om at det finnes tegn til intelligent liv i hifi-miljøet.
Valentino skrev:Kabelhjørnet kan slås sammen med Off Topic. Det har jeg foreslått før.
Valentino skrev:Audiokabler er enkelt, men ikke i hifi.
+1gismo skrev:Vi må iallefall ha kabler, ikke sant?
Så får vi alle og enhver velge fritt på skalaen....uisolert ståltråd -> valhalla... og leve lykkelig med sitt valg![]()
65finger skrev:på kabelhjørnet er det etter min oppfattning i mindre grad opptatt av diskusjon. ofte handler det om å ri sine egne kjepphester
Gjør det det og nå assa. Særlig faen......Gago skrev:"kimber låter sterilt"
Ja ikke sant ValentinoValentino skrev:Vi trenger kabelhjørnet for å få vist de stakkars brukerne av uisolert ståltråd og Valhalla hvor borti natta elendig valg de har gjort.
HoJ skrev:Er ingen kabelguru her, men.. en ting er vel sikkert.
Jo dyrere, jo bedre - så enkelt er det vel..
Vel, det skal to sider til i en diskusjon, minst, og hadde kabelmotstanderene tatt opp "problemet" sitt på f.eks tech hjørnet, så hadde vel det hele også kunne forløpe under hyggeligere former, k.hjørnet kom vel til for at de som mener det er forskjeller kunne diskutere/skrive fritt, litt sånn små snobbete og arrogant den holdningen der VValentino skrev:Ikke derfor, nei. Men jeg kan ikke fri meg for at endel av diskusjonene på kabelhjørnet har fordømt lite med hifi å gjøre.
Iht visse, så snakkes det her om ett enkelt teknisk spm ang kabler, da burde det være nok å å kunne ta slike enkle probs på tech hjørnet for de og komme til sin konklusjon, og la kabel hjørnet være for de som har ett annet syn på saken. Enkelt, men vanskelig for noen.f skrev:Så klart vi skal ha et kabelhjørnet, men som flere påpeker, kanskje det hadde vært best med to stykker ;DHoJ skrev:Er ingen kabelguru her, men.. en ting er vel sikkert.
Jo dyrere, jo bedre - så enkelt er det vel..
Ovenfra og ned "råd", har sjelden fungert, og det vet du VValentino skrev:Jeg mener at det må kunne gå an å gi kabelråd fra et teknisk ståsted også jeg da. Jeg synes ikke det er arrogant.![]()