Mange store, moderne høyttalere vil ikke fungere slik de er ment i en stue med middelmådig akustikk. Da kan det være lurt å prøve Harbeth høyttalere. Harbeth har røtter tilbake til BBC i London - og for meg som jobber med lyd hele tiden, kan det se ut til at de har en forståelse for hvordan høyttalere må konstrueres for at instrumenter og stemmer skal kunne gjengis på en naturlig å engasjerende måte. Det er først etter lang tids lytting, at du vil oppdage hvorfor de mest erfarne entusiastene velger Harbeth, foran høyttalere med moderne design og 20 lag med klarlakk.
Vi håper at flest mulig kunder vil teste nye høyttalere hjemme. Så derfor kan du kontakte meg på e-post. hallvar@audioakt.no eller mobiltlf. 928 95 773 og få låne ett par Harbeth høyttalere i 1 uke for testing. Du må betale et depositum på 60% av utsalgsprisen. Dette gjelder som en forsikring for oss, da vi låner ut Harbeth til kunder over hele landet.
Når du kjøper Hatrbeth, betaler du ikke for størrelsen på kabinettene, men for størrelsen på lydbildet og den engasjerende musikkgjengivelsen.
Jeg vil i løpet av våren og sommeren, besøke kunder over hele Sør-Norge, for å demonstrere Harbeth. Ta kontakt med meg dersom du vil at jeg skal komme innom deg, slik at du får prøvd Harbeth i ditt anlegg.
Du finner mer informasjon om Harbeth ved å klikke her: Harbeth UK - High quality loudspeakers made in England
Hallvar M. Rostad
Salgssjef
AUDIOAKTØREN
E-post: hallvar@audioakt.no
Tlf: 928 95 773