Harbeth

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Antall liker
    1.813
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Hjemlån vil være mulig, ja. Men det er kun M40.5 XD2 som kommer inn nå i tide til Oslo HiFi Show. Øvrige modeller ventes til Norge i mai. De ble lovet levert i slutten av januar, men leveringen har sklidd med temmelig mange måneder.

Veiledende pris i Norge for NLE-1 er NOK 43 500, men listeprisen vil kunne gå opp eller ned avhengig av kronekursen mot pundet. Alle finishene koster for øvrig det samme. Finishene er Black, White, Ivory Sand, Titanium, Crimson Red, Midnight Blue og ikke minst British Racing Green.

Lancaster

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.08.2013
    Antall liker
    2.515
    Torget vurderinger
    1
    Jeg nyter et par P3ESR SE som spilles på hver dag. Har fulgt med på HUG og utviklingen av NLE-1 og tror dette vil bli en veldig flott løsning.
    Drister meg å utfordre @Gjallarhorn Audio til å sende et par til @Karl_Erik når de kommer til landet for et test.

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Antall liker
    1.813
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Det er opp til audiofil.no hva de vil skrive omtaler om. Vi har aldri lagt noen hindringer i veien for det, men det er de som må ta kontakt og ikke motsatt. Slik bør det i alle fall være, selv om jeg vet at audiofil.no av en eller annen merkelig grunn praktiserer det motsatte.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Antall liker
    1.294
    Torget vurderinger
    1
    .... Slik bør det i alle fall være, selv om jeg vet at audiofil.no av en eller annen merkelig grunn praktiserer det motsatte.
    Nå ble jeg virkelig nysgjerrig :)
    Når det er sagt - jeg er selvfølgelig enig i at det er vi som må ta kontakt, hvis da ikke importør eller forhandler gjør det.
    Harbeth NLE-1 ser ut til å være en veldig spennende modell som vi gjerne tar en test av. Jeg senderen PM.

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Antall liker
    1.813
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Det ligger ikke noe mere i det enn at mitt inntrykk er at omtaler hos dere er av produkter meldt inn fra importør og ikke av produkter dere selv oppsøker for omtale. I alle fall har vi aldri fått noen henvendelse fra dere og vi representerer ganske mange merker i Norge :)

Om dere er interessert i å teste NLE-1, så send meg gjerne en PM, ja. Modellen kommer dog dessverre ikke inn før en gang i mai til tross for at det er meget lenge siden vår ordre ble lagt inn.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn