Hard Rock Café Oslo legges ned

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Antall liker
5.574
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Kjipt for de ansatte men utover det er det ikke noe stort tap, tipper konsernet klarer seg.

God mat, godt øl, god stemning og god musikk er det mange steder i Oslo som leverer langt bedre.

Store kjeder gjør sjeldent ting bedre enn ivrige entusiaster.

Alek264

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.06.2017
Antall liker
1.879
Sted
Høyjord
Torget vurderinger
1
Hadde de enda spilt skikkelig hard rock og den slags. Det finnes ett begrep for sånne plasser som det "sellout”. Var på Hard Rock Café i Danmark for mange år siden, der var det full 80-talls hard rock stemning å hæla i taket, trenger ikke gourmet mat da :) En av gitarens James Herfield brukte på Master Of Puppets turneen hang på veggen der, skikkelig kult!

Musikkmannen

Musikk i fokus
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
22.983
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Hadde de enda spilt skikkelig hard rock og den slags. Det finnes ett begrep for sånne plasser som det "sellout”. Var på Hard Rock Café i Danmark for mange år siden, der var det full 80-talls hard rock stemning å hæla i taket, trenger ikke gourmet mat da :) En av gitarens James Herfield brukte på Master Of Puppets turneen hang på veggen der, skikkelig kult!
Gjør de det ikke i Oslo? Slik har det vært både i London og Berlin - avdelingen i Tigerstaden har jeg aldri oppsøkt.

T

TT.

Gjest
Nå er det mange som mener at tingene som henger rundt på HRC ikke er ekte vare, men det er en annen historie. 🤥

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
13.829
Sted
Smurfeland
Husker ikke hva de spilte når jeg var på den i London for mange år siden, men tror det var ganske tamme greier. Sikkert U2 eller Sting eller noe sånt.

Musikkmannen

Musikk i fokus
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
22.983
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Husker ikke hva de spilte når jeg var på den i London for mange år siden, men tror det var ganske tamme greier. Sikkert U2 eller Sting eller noe sånt.
Har gått i ac/dc osv de gangene jeg har vært i London.

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.938
Vil du ha whisky i Oslo så går du hit

Har tatt med folk fra London dit og de tror knapt hva de ser. Ikke akkurat et favorittsted, men utvalget i whisky er det lite å utsette på.
Eller hit: https://www.underbar.no

600 flasker whisky i hyllene.

Alek264

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.06.2017
Antall liker
1.879
Sted
Høyjord
Torget vurderinger
1
Gjør de det ikke i Oslo? Slik har det vært både i London og Berlin - avdelingen i Tigerstaden har jeg aldri oppsøkt.
De gangene jeg har vært der har det blitt spilt typisk utested musikk og den slags. Ganske kjipt for å si det mildt.

Vebbis

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2008
Antall liker
426
Torget vurderinger
1
Jeg spurte om de kunne sette på Led Zeppelin en lørdag jeg ramlet inn der. Tenkte at det må jo være innenfor.

Det var i hvert fall helt uaktuelt. De spilte samme driten som et hvilket som helst utested. Gikk på Rock-in og fikk Strapping young lad i stedet.

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
14.655
Sted
Sørlandet
Kjedelig for de ansatte og gledelig for resten. Byen har blitt kvitt enda en kjedevirksomhet som det går 14 av på dusinet.

Topp Bunn